• Anonym

han har legat med en annan

jag och mitt ex har hittat tillbaka till varann igen och jag fick veta att han hade legat med en annan tjej när vi var separerade och inte hade nån alls kontakt under den tiden.När jag fick veta det så blev jag liksom arg och ledsen samtidigt.Men på nåt sätt så känns det ändå ok för vi var ju inte tillsammans heller då.MEN problemet är att jag vet inte hur jag kan gå vidare med honom för det ända jag tänker på nu är att han har legat med en annan kvinna och när vi vart ihop första gången så var vi båda oskulder.

• Svar på tråden han har legat med en annan
  • adrenalin

ifall du visste att du skulle dö imorgon, skulle du bry dig om det då?

burriburr.wordpress.com - läs bloggen, den handlar om saker du gillar! :)
  • Anonym

nä så sant skulle inte bry mej ett dugg om det!han mår väldigt dåligt av detta och har mkt ångest för det säger han och att det var ett stort misstag.Han gjorde det bara för att han trodde att jag hade legat med en kille som jag hade kontakt med under en tid fast vi var bara kompisar jag och den killen.

• Anna81

jobbigt. Min kille hade också sex med en annan när vi hade gjort slut, och det händer fortfarande att jag tänker på det, men om man har valt att gå vidare tillsammans så måste man försöka att inte tänka på det, eller så får man gå vidare utan varann.

Det är svårt, men älskar man varann så är det värt det.

Kram på dig och lycka till!!

• Anonym

jag älskar honom fortfarande och vill så gärna att det ska fungera man får försöka lägga det bakom sej.vi var trots allt inte tillsammans då så han var ju inte otrogen mot mej!!det som jag är mest arg på är att han hade oskyddat men kvinnan ifråga hade ju spiral.han har kollat sej(3 månader har gått)på allt möjligt och inget tyder på nå sjukdomar iaf*tack och lov*han har själv varit väldigt orolig för detta och mått jätte dåligt och lever med den ångesten i taket.Han lärde sej av detta och kommer aldrig nånsin göra det igen.

• Anonym

det är det som jag är mest arg på att det var oskyddat!!han vill visa mej papperna på resultaten,svart på vitt att det är inget han har.men jag är orolig för om det kan ändå utvecklas till nåt ändå,det var 3 månader sen det hände och på sjukhuset hade de sagt att det är inom 3 månader men vad vet man igentligen?han kommer att testa sej med jämna mellan rum nu bara för att han är så rädd.

• Anonym (que?)

Vad är du besviken på, jag fattar inte. Ni hade ju gjort slut, han hade fått ha sex med tio brudar utan att du ska behöva bry dig, ni var ju inte ihop!

• adrenalin
    Anonym (que?) skrev 2007-07-17 09:24:51 följande:
    Vad är du besviken på, jag fattar inte. Ni hade ju gjort slut, han hade fått ha sex med tio brudar utan att du ska behöva bry dig, ni var ju inte ihop!
    man behöver inte bry sig men ibland gör man det ändå. känslor kan man inte styra över. skulle TS kunna styra skulle hon inte bry sig. läs i tråden lite.
    burriburr.wordpress.com - läs bloggen, den handlar om saker du gillar! :)
  • Anonym

som jag skrev också så älskar jag han väldigt mkt och har lovat mej själv att glömma det som hände,vi var ju inte ett par då när det hände.

Svar på tråden han har legat med en annan