• Kianas Mami

I vilken vecka kände ni eran bebis hicka för första gången?

I ca vilken vecka började ni känna på utsidan av magen när eran bebis hickade? Jag kände för första gången igår kväll..när jag skulle sova och låg i sängen...Helt underbar känsla..Är 110 % säker på att det var hicka..för magen hoppade till flera gånger i en viss takt, när jag hade handen på magen..och det kändes att komma precis inne ifrån magen, exakt där min bebis ligger..Kändes så underbart att få kontakt med sitt barn även på utsidan av kroppen för första gången...Vilken vecka var ni, när ni kände på utsidan av kroppen?

• Svar på tråden I vilken vecka kände ni eran bebis hicka för första gången?
  • Kianas Mami

Kan lägga till att jag är i vecka 22 nu...

• Malinski79

Jag är i v. 31 och har inte känt att den hickat nångång än..Men det kanske har att göra med att jag har moderkakan i framvägg, vad vet jag?!?! Kanske ska fråga BM idag,har ju tid där.. Måste va en häftig upplevelse!

• Neithotep

förra grav började elias hicka kanske kring v.32, men denna bebis har inte hickat alls!

• tjohoo73

Runt vecka 28 föe mig oxå. Nu är jag i v 33+4 och bebis hickar ca 5 ggr om dag och det känns MYCKET inte alls lika kul nu och framför allt inte när jag ska sova.

• Malhin

har aldrig kännt av att någon av mina barn hickat i magen

• Nadill

med sonen kände jag nån gång efter v.30, denna bebben har jag inte kännt än. är i v.35

• Florida Åsa

Runt v.30 kanske, och nu hickar han ofta flera ganger per dygn...

• Carmo

Jag kände det häromdagen för första gången... Urgulligt...
    Då var jag i vecka 30, idag gick jag in i vecka 31.

• Camilla87

jag kände de ganska tidigt faktiskt runt v. 15 eller nåt tror ja de va...
    Är i vecka 17 nu o känner den hela tiden, den verkar vara pigg o glad i magen
    Känner de starkare o starkare för varje vecka

Svar på tråden I vilken vecka kände ni eran bebis hicka för första gången?