Min kille ska bli porrskådis..
O jag stöttar honom! HIV-test på måndag sen första mötet med agenten.. Det börjar bli verkligt nu, känns jättekonstigt.. O ja vi älskar varandra o har varit tillsammans tillräckligt länge för att veta vart vi har varandra.
Finns det fler i min sits med lite erfarenheter att dela med sig av?? vet att det måste vara ytterst få isf.. ;) Men kul om nån kunde säga nåt positivt om att vara tillsammans med en porrskådis, hur de funkar för er o så :)
Ni behöver inte svara om ni tänker gnälla, Tacktack!
Hoppas det finns nån som kan svara :D
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-18 23:49:34:
Många trevliga svar, det tackar vi för! Bara fortsätta att skriva men det här är inget som händer på en dag, det är en process som tar tid, OM det blir så, inget är 100% säkert ännu som sagt.
Jag har bara tid att kolla alla inlägg på kvällen. Då svarar jag så gott jag kan, väldigt många svar! :D
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-03 15:02:48:
Såå, jag har även ett liv utanför den här tråden vilket verkar svårt att förstå för vissa.. sommar = resa bort.. verkar det konstigt? Sen så vill jag meddela att min kille fått ett BÄTTRE jobberbjudande! Där porrbranchen inte e särskilt uppskattad.. Alltså, INGEN porrfilm! känns jävligt bra, fattar inte hur vissa fått det till att jag har vart GLAD över hans dröm..?! Har aldrig yttrat mig om att jag tillåter oskyddat sex osv.. hivtest hör till! trist att det finns så mycket människor som inte har mer till liv än att försöka trycka ner andra som folk på den här tråden!
*
Tack till alla er trevliga som kommit med roliga inlägg o bra tankeställare! Bla Anna Pirat! =) Du e en kul prick!
*
Kramar från mig!