• Anonym

Min kille ska bli porrskådis..

O jag stöttar honom! HIV-test på måndag sen första mötet med agenten.. Det börjar bli verkligt nu, känns jättekonstigt.. O ja vi älskar varandra o har varit tillsammans tillräckligt länge för att veta vart vi har varandra.
    Finns det fler i min sits med lite erfarenheter att dela med sig av?? vet att det måste vara ytterst få isf.. ;) Men kul om nån kunde säga nåt positivt om att vara tillsammans med en porrskådis, hur de funkar för er o så :)

Ni behöver inte svara om ni tänker gnälla, Tacktack!

Hoppas det finns nån som kan svara :D

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-18 23:49:34:
    Många trevliga svar, det tackar vi för! Bara fortsätta att skriva men det här är inget som händer på en dag, det är en process som tar tid, OM det blir så, inget är 100% säkert ännu som sagt.
    Jag har bara tid att kolla alla inlägg på kvällen. Då svarar jag så gott jag kan, väldigt många svar! :D

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-03 15:02:48:
    Såå, jag har även ett liv utanför den här tråden vilket verkar svårt att förstå för vissa.. sommar = resa bort.. verkar det konstigt? Sen så vill jag meddela att min kille fått ett BÄTTRE jobberbjudande! Där porrbranchen inte e särskilt uppskattad.. Alltså, INGEN porrfilm! känns jävligt bra, fattar inte hur vissa fått det till att jag har vart GLAD över hans dröm..?! Har aldrig yttrat mig om att jag tillåter oskyddat sex osv.. hivtest hör till! trist att det finns så mycket människor som inte har mer till liv än att försöka trycka ner andra som folk på den här tråden!
    *
    Tack till alla er trevliga som kommit med roliga inlägg o bra tankeställare! Bla Anna Pirat! =) Du e en kul prick!
    *
    Kramar från mig!

• Svar på tråden Min kille ska bli porrskådis..
  • Anonym (nyfiken)

Oj, det var ett annorlunda yrke

Måste bara fråga; hur kom ham på att han ville bli det? Och har du inget emot att han kommer ha sex med andra tjejer (och killar?)? Bara nyfiken!!

• waersta

Jag är mer nyfiken på vad man tjänar som porrskådis.

Om du tycker det är ok så är det ju ok.

• Anonym (S)

Oj, det låter spännande. Vet inte om det är så jättemånga som har erfarenhet av det som du kommer uppleva...men så länge ni vet vart ni har varandra borde det inte vara några problem. Är det mer okej för en kille att vara porrskådis än en tjej? Jag tror ni får prata mycket med varandra under tiden så att du känner att du tycker det är okej.

• Anonym

hej alla! :)
    Han har alltid varit ett sexfreak så jag vart inte förvånad.. Han skickade in några bilder till en agentur o dom ville absolut ha honom! Han kommer bara ha sex med andra tjejer, det är han själv som sätter gränserna, han gör det som känns rätt för oss båda. För mig känns det bra, ganska spännande faktiskt, men främst för pengarna, vet inte ännu hur mycket han kommer tjäna, allt är ju så nytt o han har inte börjat ännu. kan tänka mig att vi kommer leva mycket bättre än nu iaf!
    O jo vi kommer nog få prata en hel del nu ett tag, o jag hoppas verkligen att det kommer funka för oss för vi e ett starkt team annars. Det här e hans dröm o jag ser inget fel i det, jag själv skulle däremot aldrig göra nåt liknande.
    kan återkomma om lönen senare men det kan dröja några veckor iaf :)

• Anonym (eehhh)

Men har han skrivit på ett kontrakt utan att veta nåt om lönen.....låter lite korkat....?!

• Anonym

Anonym (eehhh) skrev 2007-07-17 20:35:22 följande:

Men har han skrivit på ett kontrakt utan att veta nåt om lönen.....låter lite korkat....?!
    nix, man diskuterar lönen innan man skriver kontrakt eller hur? som jag skrev innan allt e väldigt nytt o vi väntar fortfarande på friskhetspapprerna. innan dess skrivs inget kontrakt.
  • Anonym (hmmm)

Inte för att göra dig besviken men som man så tjänar man tyvärr inte så mycket pengar inom porrindustrin.

• Anonym

ok, jobbar själv eller? Vet ju att man inte tjänar som i usa tex. vet du vad det ligger på då?

• Anonym (hmmm)
    Anonym skrev 2007-07-17 20:49:09 följande:
    ok, jobbar själv eller? Vet ju att man inte tjänar som i usa tex. vet du vad det ligger på då?

Nej det gör jag inte,men hade man tjänat pengar på det så varför inte

vet tyvärr inte va summan kan ligga på men det är inte mycket.

Inte ens killarna i usa tjänar så värst mycket,kvinnorna därimot kan tjäna en del eftersom det är svårare att få frivilliga kvinnor som vill ha sex framför kameran

• SnortonV

Hahaha sucker! Din kille kommer att ligga med snygga tighta tjejer dagarna i ända och kommer inte att tjäna speciellt mycket pengar på det. Stjärnorna i branschen är tjejerna och inte ens de tjänar bra i gamla Svedala. En del porrstjärnor tjänar bra pengar men det är stora internationella stjärnor och även här pratar vi om tjejerna.

Men kul att du låter din kille leva ut på sidan om er relation!

Svar på tråden Min kille ska bli porrskådis..