• Anonym (dottern)

Får man bli trött och irriterad på sin mamma?

Jag blir så himla irriterade på min mamma. Kanske ska tillägga att jag är 29 år så det är ingen tonårsirritation
    Egentligen vet jag inte varför men hon är väldigt ärlig och det blir ibland väldigt pinsamt. Och hon lägger alltid fram saker så att allt låter så jobbigt.
    Just nu är våran släkt från Skåne här och det var ju så jobbigt(hon har som som tur var inte sagt det till släkten). Hur ska hon bädda och varför måste de bo hos henne och pappa när de ha så litet utrymme. Blir så irri. Istället för att glädjas åt att de kommer några dagar så gnäller hon.
    Gnället kommer mer och mer.

Själv har jag märkt att min irritation gentemot henne har blivit värre sen jag själv fick barn. Hon är jättehärlig emd min dotter och hon tar ofta hand om henne.
    Hon var dessutom ett superstöd under min förlossningdepression och är över lag hur bra som helst, men jag blir så trött ibland.....

Finns det nån mer än jag som kan bli irriterad på sin mamma eller är det bara jag som blir det?
    Dessutom får jag dåligt samvete för att jag känner så här.

• Svar på tråden Får man bli trött och irriterad på sin mamma?
  • fruis

Typ alla blir någon gång rejält trött på sin mamma.

• waersta

Jag känner samma sak, men mot min mormor, jag kan bli tokig på vad hon tycker och tänker och säger.

• bonnieloveskim

Mamma och jag är bästa vänner och hon häjlper mig nästan dagligen med alla barn.

Men visst kanjag bli både trött och irriterad ändå på henne...
    så är det..

vi är lika bra vänner och mor o dotter för det.

Och vi är ändå glada att ses och lika glada att säga hejdå!

Så är det nog!

• miss misan

haha! känner igen det sååååå väl! allting blir så komplicerat å jobbigt, å vad hon än säger så blir jag ibland irreterad!

• Mickis74

Det får man absolut bli....

• Anonym

Det finns väl ingen som kan vara så irriterande som mamma;) Skulle vara syster då... Jag tycker det låter helt normalt att du blir irriterad på din mamma. Något som jag själv märkt är att jag blir irriterad på mamma för något som jag mycket väl skulle gjort/sagt själv...

Svar på tråden Får man bli trött och irriterad på sin mamma?