• Jenny81

Folk som ljuger...

Blir galen på folk som ljuger en rakt upp i ansiktet, o sen när man kommer på det o konfronterar så är det liksom "inget mer med det" typ. Blir så jävla less! Hur mkt ska man ta? Ska man ge någon som ljuger en andra chans??

• Svar på tråden Folk som ljuger...
  • Embla

Absolut inte! Ett självklart svar...

• Jazmina

Nej de tycker jag inte att man ska. Beror kanske lite på vad det gäller men om personen i fråga beter sej som att "de va väl inget" så förtjänar dom inte enligt min mening en chans till! Håller med dej, det finns inget mer störande än folk som inte kan stå för vad dom säger.

• Jenny81

Mmm, en som jag trodde var min kompis har ljugit. Jag vill inte dra historien här, men idag dök denne person upp med bullar (kallade mut bullar av personen ifråga), o sen ska det vara bra då eller?
    Sen förväntas allt vara som vanligt?
    Jag har sagt att det är upp till personen ifråga, men det händer inget, denne anser tydligen att jag bara ska acceptera. Det gör jag inte, blir bara fruktansvärt förbannad på folk som beter sig så.

• Rättfram

Inte ska man väl bara acceptera att folk ljuger, det gör då inte jag i alla fall:( Om de märker att man tycker att det är okej så fortsätter de väl bara att ljuga mer och mer:( Jag förstår liksom inte vitsen med att hålla på hitta på en massa rövarhistorier, vad ska det vara bra för???:(

• Jenny81

Jadu rättfram.. Jag vet inte alls. Jag vill inte tycka illa om personen heller, men just nu vet jag inte alls hur jag ska förhålla mig till denne. Det är skitdrygt verkligen.
    Samtidigt som jag är oerhört förbannad o besviken över att denna person ljugit, så kan jag ev vara redo att ge en andra chans. Men då ska banne mig personen be om ursäkt ordentligt o verkligen mena det, vilket inte har hänt heller. Ja återstår att se vad som händer.

• slangbella

Om jag skulle upptäcka att en kompis ljuger för mig så är det ytterst tveksamt om vi fortsätter som vänner. Ett svek är ett svek. Och jag är en riktigt långsur jävel.

Det är otroligt vad lite man klarar av om man verkligen inte försöker
  • Jenny81

Mmm jag är ocskå ganska långsint, vilket inte är positivt alla gånger. Det är ingen stor sak egentligen som personen ljugit om, men de hade varit så jävla enkelt att säga precis som det var på en gång. Skicka ett sms eller något om det är känsligt. Istället säger personen en helt annan sak, men visar o gör fortfarande något helt annat. Ja, klart man blir förvirrad. Men jag orkar inte sura. Blir bara ledsen, jag vill tro gott om alla människor.

Svar på tråden Folk som ljuger...