vi kan inte prata om sex!!Varför så svårt?
Min karl och jag har vart ihop 4 år nu och jag antar att vissa saker redan från början svek .Tex det viktiga att prata om sex.Det verkar som att alla par kan göra det?Jag har försökt trissa min karl till diskussion om det genom att nästan tvinga honom titta på sexinspector och då har jag sagt att detta är ett diskussionsprogrma så du får gärna säga vad du tycker om det som sker i programmet.Men..han säger inte ett ord ju!Jag kan prata om sex med alla andra men inte min karl!!!Men..jag vill ju så gärna att vi ska kunna det!Men varken han eller jag vågar säga nåt alls.Såå trist!Om jag nån gång pletar ur mig nåt litet ord om sex så säger han bara -jaha.sen inget mer .Jag har köpt böcker om sex och lagt fram och sagt att det finns säkert saker att prata om ur boken.Men inte heller det funkar ,han kollar lite sen skiter han i böckerna.Det händer inte så mycket i sängen heller så jag trodde nån bok eller tv program ialla fall skulle tipsa honom och få honom prata.sftersom han alltid varit tyst så vågar heller inte jag bara börja rakt upp och ner och prata.Vi är helt låsta!Och det finns ingen lösning heller.Det är nog inte många par som tiger som vi gör.nä det här var trist att bekänna faktiskt!usch!