• Svar på tråden Här kan du spå dig!
  • Tette86021

spännande=) ska testa:D

• zebran i Stilla havet

Alltsa halla, nastan laskigt postitivt. Tre kort om karlek: universum, daren och karleksparet. Ar vi fruktansvart kompatibla eller ar den har sidan riggad?

• Tette86021

haha lite kul det där=)

• Erese

Ganska så läskigt ja. Jag fick ett kort som var för företagare och jag går just nu i tankarna på att starta eget företag samt att jag fick ett kort där det stod att jag var själsligt stark just nu och om jag vill satsa på något så bör jag göra det nu mm. Samt ett kort där det stod att jag hade något som växer inom mig antingen ett barn eller en idé. Gud vad spännande!

• magikatt

Ja,visst är det spännande!

• Leja

Lite kul faktiskt. Mitt själskort och personlighetskort är Prästinnan (har börjat hålla på lite med tarot, mest på skoj) och det första kortet som kom upp på den där sidan var just det kortet

• dae

ingen som har lust att försöka spååå mig snälla...

• Orcha
    Spadom skrev 2014-02-05 23:11:35 följande:

Då måste jag tipsa om denna sajten också, där man snabbt enkelt gratis och emellanåt läskigt korrekt kan spå sig i runor :)
    runa.regeborg.se

Tjaaa, om man kan runor kanske?

La nåt plus med en hög runor och sen...Ingenting.

Nä, jag tror mer på att om man gör samma sak flera gånger med samma resultat, gör annorlunda.
    Eller, sluta att tro att allt annat har gjort att du hamnat där du är.
    Sen, bryt vanor, hitta nya vägar, dra från stan och sluta skyll på astronomi eller annat som stagnerar snarare än att ger dig eld i baken.
    I UK åker jag i en väldigt high fart. Här hemma småpyser jag mest...
Svar på tråden Här kan du spå dig!