• Anonym

blodklumpar när jag snöt mig

när jag snöt mig kom de först en blodklump från ena näshålet och sen när jag snöt mig igen kom det en till från det andra? det var typ som en snorklump blandad med blod...

sen när jag hade snötit mig känndes näsan alldeles normal igen. kände mig döförkyld före...

Vad kan detta vara?

• Svar på tråden blodklumpar när jag snöt mig
  • Anonym

snälla någon som vet vad det kan vara?

• Eldna

Antagligen näsblod där blodet blivit kvar och koagulerat i näsan pga du är täppt...

• Anonym

jaha okej då vet jag

• Coccolina

Jag kan få det ibland när jag är förkyld... man snyter och snyter och snyter... tillslut så blir det små sår som blöder och lämnar klumpar i blodet..

Life's a bitch get used to it!!!
  • Coccolina
    Coccolina skrev 2007-07-18 08:26:00 följande:
    Jag kan få det ibland när jag är förkyld... man snyter och snyter och snyter... tillslut så blir det små sår som blöder och lämnar klumpar i blodet..
    Menar lämnar klumpar i snoret
    Life's a bitch get used to it!!!
  • dexterswife

Du kan också haft bihåleinflammation som släppt, så brukar jag få då.

• Anonym

tack för alla svar. jag var iallafall inge täpt i näsan igår. iget alls. men i morse var det täppt som fan. sen när dom där blodklumparna kom gick det helt över. är inte ett dugg täpt längre.

• Anonym

nu hände de precis samma sak imorse igen. kom två blodklumpar ur vardera näsa. och när dom släpt var jag inte ett dugg täpt men på morgonen var jag jätte täpt.

• dexterswife

Låter absolut som bihåleinflammation tycker jag. Gör det ont nedanför ögonen om du trycker lätt där, eller när du lutar huvudet framåt?

• Anonym

nej de gör inte ont när jag trycker där. vad fan två dagar i ras.

Svar på tråden blodklumpar när jag snöt mig