Vart köpa Monopol??
Nån som vet vart man kan köpa monopol till rimligt pris? Det klassiska monopolet, inget disneykrafs... har hittat ett ställe på nätet men föredrar att köpa det i butik..
Tacksam för tips!
Nån som vet vart man kan köpa monopol till rimligt pris? Det klassiska monopolet, inget disneykrafs... har hittat ett ställe på nätet men föredrar att köpa det i butik..
Tacksam för tips!
eko hallen eller gekås. men då måste man ju bo på rätt ställe
Leksaksaffärer brukar ha.
Vi köpte vårt på Toys´r us ... o de var inte fasligt dyrt precis ...
Har även lånat Monopol New York av min svägerska , rätt skoj det med fast det var dyrt kan jag säga ....
Men som sagt kolla in på leksaksaffärena , det har kommit så mycket andra spel så de borde ligga rätt lågt om du checkar läget lite då o då , vi köpte vårt förra året i aug för 179 kr .. kanske de har höjts igen då vi köpte det när de hade rea ..
Ica Maxi och Coop Forum brukar ha ett rätt bra utbud av spel.
Tack för alla svar, skall kolla!!!
Haha min mamma lyckades rota upp det monopolet jag själv hade som liten... så förutom inköp av nya tärningar blev det helt gratis... ibland är det brr att spara gammal skit
Bidde otroligt billigt för dej med andra ord ;) ...
Du vet att du kan spela dice mogul på jesper.nu ..
Det är ett sorts monopol .. om du har lust att spela någon gång och det inte finns några att spela med ... kul när man väl satt sig i det ... du mot datorn .. skoj faktiskt ..
kramen