• 4 Före 30

Vart köpa Monopol??

Nån som vet vart man kan köpa monopol till rimligt pris? Det klassiska monopolet, inget disneykrafs... har hittat ett ställe på nätet men föredrar att köpa det i butik..
    Tacksam för tips!

• Svar på tråden Vart köpa Monopol??
  • fröken sol

eko hallen eller gekås. men då måste man ju bo på rätt ställe

• Bakeapple

Leksaksaffärer brukar ha.

• Sommaren22juni1979

Vi köpte vårt på Toys´r us ... o de var inte fasligt dyrt precis ...

Har även lånat Monopol New York av min svägerska , rätt skoj det med fast det var dyrt kan jag säga ....

Men som sagt kolla in på leksaksaffärena , det har kommit så mycket andra spel så de borde ligga rätt lågt om du checkar läget lite då o då , vi köpte vårt förra året i aug för 179 kr .. kanske de har höjts igen då vi köpte det när de hade rea ..

En liten ängel sa till mig i mina drömmar .... snart .. snart ska du få din önskan...
  • Skorpan081

Ica Maxi och Coop Forum brukar ha ett rätt bra utbud av spel.

• 4 Före 30

Tack för alla svar, skall kolla!!!

• 4 Före 30

Haha min mamma lyckades rota upp det monopolet jag själv hade som liten... så förutom inköp av nya tärningar blev det helt gratis... ibland är det brr att spara gammal skit

• Sommaren22juni1979

Bidde otroligt billigt för dej med andra ord ;) ...

Du vet att du kan spela dice mogul på jesper.nu ..

Det är ett sorts monopol .. om du har lust att spela någon gång och det inte finns några att spela med ... kul när man väl satt sig i det ... du mot datorn .. skoj faktiskt ..

kramen

En liten ängel sa till mig i mina drömmar .... snart .. snart ska du få din önskan...
  • 4 Före 30
    SessanLindberg skrev 2007-07-18 17:49:41 följande:
    Bidde otroligt billigt för dej med andra ord ;) ... Du vet att du kan spela dice mogul på jesper.nu .. Det är ett sorts monopol .. om du har lust att spela någon gång och det inte finns några att spela med ... kul när man väl satt sig i det ... du mot datorn .. skoj faktiskt .. kramen
    Låter inte som ngt för mig... monopolet var till barnen... Dottern hade fått ett i resevariant som vi spelade med dem igår men det var så pyttigt o jobbigt...
    Jag är inte så mkt för att spela på datorn, men kanske ngt för sonen... Tack för tipset!
Svar på tråden Vart köpa Monopol??