• Fröken NollÅtta

Vidarkliniken Järna

Någon här som går på Vidarkliniken i Järna eller Stockholm? Är ni nöjda?

Ditt liv är ett resultat av dina val.
  • Svar på tråden Vidarkliniken Järna
  • Fröken NollÅtta

7 klick, men ingen har alltså gått där eller ens är intresserad?

Ditt liv är ett resultat av dina val.
  • Tessidess

Jag och min man har varit hos barnmorska där en gång för att tala fertilitet och naturlig ÄL kontroll...
    Jättefint, inspirerande vackert på alla sätt. Definitivt där jag ska gå när jag blir gravid har jag alltid tänkt men nu flyttar jag till dalarna så det blir lite svårare att åka dit. Vi har ett boende i stan också nära den andra vidarkliniken, vid fjällgatan...,

• Caroline F

Jag har haft min husläkare där sen 12 år tillbaka. Trivs alldeles utmärkt med dom! Dom bryr sig verkligen om att hjälpa till, till skillnad från många andra ställen.

Kan varmt rekommendera dom!

• alvaereva

jag och min sambo går där hos BM diane på vidarkliniken i järna ska faktiskt dit typ nu! hehe
    vi är jättenöjda med stället, och varje gång vi åker dit blir det som en liten utflykt. bussarna går ju inte så ofta så då brukar vi fördriva tiden med att gå in på robygge och titta runt på alla antroposofiska saker man kan köpa (blan annat söta bebiskläder), köpa biodynamiskt odlade grönsaker från nibble handelsträdgård och bara strosa runt.
    jag gillar hela miljön på vidarkliniken och allting därute.
    vi får gå till diane så ofta vi känner att vi behöver och det är jättebra tycker jag.
    har du frågor så är det bara att skriva så ska jag försöka svara på dom!

• Tessidess

Diane Sjögren är det jag också träffar, eller jag och min man. Hon är jättefin!

Det finns en till antroposofisk barnmorska i Järna som heter Kirsten www.kirstensfamiljehälsa.se också jättebra.

Känner någon här till fler antroposofiska barnmorksor, ute i landet. Inte i stockholm alltså.

Svar på tråden Vidarkliniken Järna