• Anonym

partnerbyte och ormgrop :D

Är det någon här som har erfanrenhet av detta!
    Att ni tex träffar ett par och ni har sex tillsammans och p-byte och sådant och vad hände med erat förhållande?
    Jag och min sambo har testat detta en gg så vi är bara nybörjare men oj vilken kick men fick

• Svar på tråden partnerbyte och ormgrop :D
  • Anonym

Vi har inte testat, men är lite nyfikna. Du får gärna berätta hur ni gick tillväga, om du har lust alltså!

• Anonym

Vi är medlemmar på bodycontact.com och det var där vi träffade det andra paret Vi fick kontakt med dom på måndags förmiddagen och dom kom hit samma dag på kvällen och åkte inte föränns dagen efter. Så det var sex hela natten lång Vi hade partnerbyta först vilket gick jättebra Sen lekte dom medvarandra och vi med varandra i samma rum

• Anonym (Bc(man))

vi finns också på bc o har testat några ggr med par. visst ger det en kick;) Men det är ändå skönast när man bara är 2 o pratar o fantiserar om det som man varit med om.

• Anonym

Ja helt sant! Det är bäst när det bara är jag och min Sambo också. Och vi har fått ett Extremt bra sexliv nu efter detta ^^ Helt perfekt.

Ingen med som har testat

• Anonym (Absolut)

Vi har testat en hel massa gånger (så det var såklart bra :)) och när det ändå länkas:

sv.wikipedia.org/wiki/Swinging

... är en trevlig artikel om sånna här snuskerier.

Svar på tråden partnerbyte och ormgrop :D