• pippiprollan

att hitta på i lycksele!

Hejsan.

Vi ska snart fara till lycksele på semester,bo på hotell å gå på djurparken.
    Ni som bor där...har ni nå tips på vad man mer kan hitta på.
    Nån trevlig restaurang med god mat som man kanske kan besöka.

• Svar på tråden att hitta på i lycksele!
  • Arctura

Denna tråd sparar jag i mina favoritet & hoppas på många tips Vi åker nämligen dit på en liten mini semester på fredag eller lördag! Vet inte riktigt ännu hur/vart vi ska bo utan jag håller på att kolla in lite camping info just nu.... men ett besök på djurparken blir det iallafall.

Njuter just nu, av min semester=)
  • Granbarr

Ni har även Ansia äventyrsbad, kul!

Skogsmuseét

På campingen finns minigolfbana, flipperspel, många små lekplatser för barnen.

Tycker Lycksele är perfekt för barnfamiljer framförallt! Mycket bra camping också!

• Elli47

Vi var där för några år sen och var faktiskt två dagar på djurparken, där fanns en stor lekpark nämligen som ungarna älskade.

• Arctura

Kollade upp hotell och campingar i går.... vi hade tänkt åka på en mini semester nu i helgen men tjiii fick vi! Allt var fullbokat pga att det är motorvecka där nu..... vi får nog skjuta upp vår lilla minisemester lite!

Njuter just nu, av min semester=)
  • Avelyn

Ansia badpark är superhärlig ( Vågbad, vattenrutchkana etc )  Gammplatsen har mkt mer kul än bara skogmuseet. Kolla in de fina gamla husen och fika på Ruselegården som ligger nära skogsmuseet.

" Före detta Lyckselebo "

• Greta05

Åk till Lyckan&bada,ganska fin sandstrand finns där.
    Ca 6km fr centrum.

Svar på tråden att hitta på i lycksele!