• Elsans

JÄVLAR! köpte fel hemorrojdsalva! vilka fler finns?

Idag köpte jag xylocain för jag trodde det var en hemorrojdsalva men den har ju för fan inte den sammandragande effekten som är poängen med att ha en hemorrojdsalva under ögonen. Hittade ingen annan på apoteket heller och orkade inte fråga för då skulle jag känna mig tvungen att ha en lång utläggning om att jag ska ha den under ögonen för att undvika påsar och inget annat. Någon som vet några andra och kankse under vilken rubrik på apoteket de brukar stå?

• Svar på tråden JÄVLAR! köpte fel hemorrojdsalva! vilka fler finns?
  • missis

va! kan hemoröjdsalva hjälpa mot påsar under ögonen!! är det sant?! måste köpa en i sånna fall

• Klaras mamma

Vågar du verkligen ha hemorrojdsalva runt ögonen? Jag menar, det är ju skillnad på kroppsdelar....

• Bubblan84

Hör oxå hört att d ska funka

• Bejjan

Xyloproct är för hemorrojder, den får man säga till om man ska ha, dom har den i kylar! men om man kan ha den under ögonen vet jag inte...

• Elsans

Klart jag vågar! det är ju så modellerna gör. och nää, jag har ingen källa till det påståendet.

Finns det kylskåp på apoteket? det har jag helt missat, måste man be om de grejerna då?

• Elsans

Hmm, läste nu att behandlingstiden inte bör överstiga 3veckor med xyloproct. Får hoppas att det hjälper snabbt då!

• Elsans

Ok, då får jag göra det då. tack!

någon som vet någon annan salva än xyloproct?

Svar på tråden JÄVLAR! köpte fel hemorrojdsalva! vilka fler finns?