Är det "farligt" om det knakar i lederna?
Det knakar ganska mycket i mina leder. När jag sträcker ut mina armar knakar det jättehögt från armbågen. Är det något dåligt/farligt?
Det knakar ganska mycket i mina leder. När jag sträcker ut mina armar knakar det jättehögt från armbågen. Är det något dåligt/farligt?
Mina knän knakar och vad jag har hört ska det inte vara farligt!!!
Hela jag kan knaka ordentligt ibland, fingrar, tår, nacke...? Hmm, tror inte det är farligt.
Nej, det är inte farligt all det knakar lite här och där ! Frågade en gång min naprapat.
haha.. vilken tur för mig då... sen ja ramlade av hästen för 2 år sen så kan ja inte vrida nacken utan att det knakar... man får se upp lite med hur det knakar i knäna... mina låser sig ofta om ja råkar få det att knaka
mina leder knakar mycket, jag är överrörlig och därför har de flesta leder, framför allt knäna kompenserat med brosk. Jag har väldigt ont i knäna samt ryggen, men känner du inget obehag så är det ju inte farligt.
det brukar göra ont men mest i knäna... dom är inte helt korrekta tyvärr... har testat sjukgymnastik men det hjälper inte
jag brukar mest få ont när jag har stått upp för länge eller när jag sitter på huk. brukar få ta en magnecyltablett med koffein för att jag ska få kunna göra nåt alls.