svärmor som snokar...
idag när vi va hem till sambons föräldrar så lånade jag deras dator en snabbis. tänkte även kika in på familjliv en snabbis. vad ser jag då? jo att hon har vart in på familjeliv (är ej medlem) och kikat på våran sida typ 700gr. både i gästbok, bilder och i bloggen. hon har även vart runt o kikat hos mina vänner och tittar runt i deras gästböcker, säkert för att se vad jag har skrivit.
åhh, blev så arg. jag menar vi har en "bra" kontakt, bor i samma stad o träffas regelbundet. hon vet alllt som händer i vårt liv så hon behöver inte snoka. blev bara så arg för att dte känns som om hon snokar reda på ALLT jag säger o gör. detta var väl ett sätt att se vad jag skrive ro pratar om med mina vänner här på fl.
inte har hon sagt ett ljud om detta heller. så klart. hade känns lättare om hon hade sagt att du, jag såg att ni hade lagt upp bilder o sånt på familjeliv. vad fint det var, eller något. men nej då.
usch. ville ju ha litwe "privat" med mina vänner då vio annars bor i en liten stad o allt hinner gå runt till alla förr eller senare. men ja menar, måstre hon veta när vi ska träffas o fika, mina funderingar ang graviditet, vad vi ska göra med vilka o allt annat vardagligt man pratar om.
nej.... blä! skaffade plus nu så att ingen icka medlem kan snoka runt på min sida.
tack o go natt!