• Anonym (arg)

svärmor som snokar...

idag när vi va hem till sambons föräldrar så lånade jag deras dator en snabbis. tänkte även kika in på familjliv en snabbis. vad ser jag då? jo att hon har vart in på familjeliv (är ej medlem) och kikat på våran sida typ 700gr. både i gästbok, bilder och i bloggen. hon har även vart runt o kikat hos mina vänner och tittar runt i deras gästböcker, säkert för att se vad jag har skrivit.

åhh, blev så arg. jag menar vi har en "bra" kontakt, bor i samma stad o träffas regelbundet. hon vet alllt som händer i vårt liv så hon behöver inte snoka. blev bara så arg för att dte känns som om hon snokar reda på ALLT jag säger o gör. detta var väl ett sätt att se vad jag skrive ro pratar om med mina vänner här på fl.

inte har hon sagt ett ljud om detta heller. så klart. hade känns lättare om hon hade sagt att du, jag såg att ni hade lagt upp bilder o sånt på familjeliv. vad fint det var, eller något. men nej då.

usch. ville ju ha litwe "privat" med mina vänner då vio annars bor i en liten stad o allt hinner gå runt till alla förr eller senare. men ja menar, måstre hon veta när vi ska träffas o fika, mina funderingar ang graviditet, vad vi ska göra med vilka o allt annat vardagligt man pratar om.

nej.... blä! skaffade plus nu så att ingen icka medlem kan snoka runt på min sida.
    tack o go natt!

• Svar på tråden svärmor som snokar...
  • korven72

Hehe... jag hade blitt helt knäckt om min svärmor gjort nåt dylikt... Hon menade kanske dock inget illa... Vet själv hur man lätt surfar vidare från en sida till en annan här...:)

• Anonym (arg)

ja jo visst. men ändå., varför ens gå in över huvudtaget när man inte är reggad?

• Mori

Tråkigt att hon har ett behov av att snoka runt. Men å andra sidan är ju detta ett öppet forum (såvida man inte har plus) och då får man nog räkna med att många fler än svärmor snokar runt och kollar vad man skriver.

• Dino78

Hur kan man se hur många gånger hon varit inne?? Och om hon inte är medlem hur kan man då lista ut att just hon är den gäst som "snokat" runt på dina vänners sidor? Kan man se vem som varit inne i ens blogg?

Hur som helst om hon gör det så är hon ju uppenbarligen vääääldigt nyfiken, vilket kanske inte är så roligt. Men risken finns ju att vem som helst kan gå in i ens krypin så vill man vara väldigt hemlig gör man jju bäst i att skriva i inboxen istället.

DIF i själ och hjärta
  • Odella

Men jag brukar gå in ganska ofta till de jag känner IRL på familjeliv och titta lite... tycker själv inte att jag snokar : /

• korven72

Svårt vart "snokgränsen" går...

På ett annat forum var min dåvarande killes X inne på min sida och enligt mig "tjuvkikade". Jag kände mig mycket illa till mods av detta, MEN...

I cybervärlden är det mesta offentligt och man får nog helt enkelt vänja sig vid det...

• Anonym (arg)

man ser i rull gardinen i internet fönstret vilka sifdor som har vart besökta. detta såg ja alltså när jag var där på deras dator...  det stog mitt fl namn både en o flera gånger tillsammans med adressen in på fl..

jo men hon är inte inloggad / reggad som medlem o då känns de som om man snokar. hon kan ju lika gärna fråga oss om det är något. eller säga att hon har vart innne o kikat på våra bilder... men nej.. känns olustigt på något vis...

• Mori

Men vem som helst kan ju kika på dina bilder utan att säga något (kunde ) Snuskiga grannen eller fula farbrorn i affären, eller glada trevliga tjejen på bussen. Det är nog sånt amn får ha i ptanke när man läggerut info om sig själv på fl.

• Vårsolen

förstår dig ts, min svärmor har varit inne hos en vän och antytt att hon letar efter min sida, suck varför? inget ont om min svärmor men jag vill också få vara "ifred" här på fl,hittills har hon inte varit inne hos mig iaf-men det kommer kanske

• Silverkatten06

Byt nick, så lär hon få leta innan hon hittar dig igen...

Svar på tråden svärmor som snokar...