Hur många dagar efter befruktning fick ni symtom?
Precis som rubriken löd
"Hur många dagar efter befruktning fick ni symtom?"
Precis som rubriken löd
"Hur många dagar efter befruktning fick ni symtom?"
Jag tror jag fick samma dag eller bara nån dag efter. Hade huvudvärk och svagt illamående. Min sambo var säker på att jag var gravid och han fick helt rätt.
Där ser man :]
v 5 nu känner inget
jag kommer ihåg att ja kände av att ja var extremt trött o illamående ca 1v efter befrukting, men ja visste inte då att ja var gravid...
Jag fick aldrig några symtom utom att mensen försvann. Har mått precis som vanligt under graviditeten....
Fick inga symptom förrän i v. 7 eller 8.
Efter ÄL brukar det ta mellan 7-10 dagar för ägget att fästa. Därefter brukar det ta ytterligare ca 3 dagar innan det bildats såpass mycket grav.hormon att det ger utslag på ett gravtest.
Sen måste grav.hormonet öka ytterligare för att ge symptom.
Men detta är väldigt individuellt och det finns säkert gott om tjejer vars ägg fäster efter bara 3 eller 4 dagar också
Jag vart skittrött, sjuuukt trött och kissade som en tok 6 dagar efter ÄL
typ 2 veckor efter. trött
Runt vecka 20, då jag kände sparkarna. Alla behöver inte känna symptom direkt.
O gud vad skönt för dej :)
Tröttheten är så jobbig..
Fast även fått smaka på illamående förut en gång, det var ingen höjdare, hoppas jag slipper det nu.
Jag kände ägglossningen rätt kraftigt och några dagar senare kände jag att jag var gravid (jag tror att jag även kände när ägget fastnade, men det kan ju vara inbillning).
Jag fick en blödning en vecka innan mens...Vad jag tror va det ägget som fäste. Lipade konstant en vecka innan mens oxå.
Märkte 10 dagar efter ägglossningen att brösten var så annorlunda mot hur dem brukar vara och mycket riktigt vara mina aningar sanna Är i v.7 (6+0) idag
kände ca 5-7 dagar efter befruktningen att det började sticka o dra i tjejmagen. o det borde ju vara då ägget fäste efter befruktningen. Så jag började redan då ana att det lyckats.
ganska snart efteråt. fast jag vågade inte lita på det förrän jag testat ett par veckor senare