• AnnsofieHussein

Sticker till i livmodertappen

Hej :D Jag är gravid i vecka 35 nu och har känt ett otroligt smärtsamt stickande i livmodertappen et par ggr om dagen i ett par dagar nu och ingen bm vet vad jag menar :S Någon som varit med om liknande?? kram

• Svar på tråden Sticker till i livmodertappen
  • ellet

Hej, jag puffar lite då jag har liknande känslor i "tappen"! Lycka till förresten med graviditeten

• Netriosa

Jag har fått det förklarat för mig att det är bebisen som ligger och skruvar mot utgången så att säga

• Ina 67

Så har jag haft flera gånger under graviditeten och då har det varit en GBS-infektion som ligger bakom.

En liten ängel till oss kom, gladde oss, men vände om
  • bonnieloveskim

Det är så det känns.. som om bebisen skruvar på sig och så känns det som tusen nålar i hela slidan och i livmodertappen..

Helt normalt men onödigt ont.

• Millis1981

Jag är inne på min tredje graviditet och dessa stickningar (som gör väldans ont) har jag haft varje gång i slutet av varje graviditet. Denna gång började dom redan i vecka 33, jag tror det är huvudet som kommer emot nån nerv. För jag får ont när barnet är aktivt eller om jag går på promenader.

• smedje

så har ja oxå.. o det gör såå ont.. är inne på bf+7 o har haft det sen typ runt v 30

• MAGU

Sticker??! Nja, snarare känns det som att nån kör upp en kniv elelr nåt!! Har haft det alla min graviditeter i slutet och har fått för mig att det är som många säger även här att det är barnet som vrider på huvudet elelr komemr åt någon nerv...
    Den här gången så började det redan för nån vecka sedan dvs 29+0 och jag vet att tussen redan har vänt på sig då vi har gjort ett sent UL, så det må¨ste nästan vara det tycker jag...

• zara83

så hade jag med... trodde det skulle komma ut en fot lr nåt... hehe... gjorde fruktansvärt ont, bara högg till rätt som de var. men fick aldrig direkt svar på vad det var för något.

• miagab

jag tog upp detta med min bm häromdagen, det var helt normalt.. bebisen som jobbar sig ner på rätt utgång, så att säga
    helt normalt.

Svar på tråden Sticker till i livmodertappen