• Anonym (Nina)

Killar, hur föredrar du att din tjej runkar av dig?

Undrar lite om hur ni killar vill ha det egentligen. Hur vill du helst som kille bli avrunkad av din tjej? Vart på kuken ska man greppa tag på? Hur hårt ska man trycka? Hur snabbt/sakta? Berätta allt! Vill bli bäst

• Svar på tråden Killar, hur föredrar du att din tjej runkar av dig?
  • dalldall

tycker om när tjejen runkar sakta, och drar ner förhuden helt försiktigt såklart, skall helst ske med olja, finns inget värre än när man är torr. kanske ganska självklart detta! smek gärna pungkulorna samtidigt!

• Anonym

En kille jag träffade vill att det skulle runkas sakta ner och fort upp....
    Tyckte för min del att det var väldigt "ryckigt"... gillar killar det på det viset eller är det en jämn takt som gäller???

• Etta med kokvrå

Anonym:

"är det en jämn takt som gäller???"

Tackar som frågar men jag föredrar nog jämn takt tack. När kommer du förresten?
    Har du portkoden?

• Anonym (E)

Jag brukar köra lite varierat på min kille, gillar runka med olja. Ibland runkar jag bara ollonet lite lätt så där, ibland hela sakta, ibland med ordentligt fast grepp hela handen eller formar typ en ring med pekfingret och tummen, smeker med bara fingertopparna istället för att ha den mitt i handflatan, "drar" uppåt och tar vid med andra handen i roten så att  rörelserna bara går uppåt.

Kombinerar detta med lite oralt (smaksatta oljor är finemang!) och pungsmek och jag får experimentera hur mycket jag vill...

• Anonym (N)

Lyssna på E.

Lite variation är bra som helst och E verkar kunna sin sak.

Men mot slutet måste jag säga att jag förededrar ett jämnt tempo och när jag kommer så vill jag bara ha lite sakta "runk" i takt med spruten...absolut inte något villt ryckande!

• Anonym (E)

N - föredrar du att runket slutar i just ett runk eller är drömslutet att det slutar oralt?

// Även proffsen behöver vägledning.

• Carnaval

Ja det hade varit skönt =0P

• Anonym

Etta med kokvrå skrev 2007-07-19 22:30:11 följande:

Anonym:"är det en jämn takt som gäller???" Tackar som frågar men jag föredrar nog jämn takt tack. När kommer du förresten?Har du portkoden?
    Okej... jämn takt blir det!
    Kommer, det gör jag... när du ger mig oralsex (vet att du älskar det;)
    Ingen portkod... Du får väl vara gentleman och hålla upp dörren!

(ps... jag är kille, men det är du införstådd med???)

Skämtar ;)
  • Anonym

Jag föredrar att hon gör det öht!

• Anonym (N)

(E) Där är väl också variation att föredra men får jag välja så ser jag att hon retar ollonet med tungan precis när jag kommer...det är sååå skönt!

• Anonym (Sugen)

Håll tänderna borta, var inte för mycket på ollonet, precis som man inte skall kasta sig över klitoris, långa, djupa och långsamma tag, massera gärna pungen och även anus. Många killar är lite känsliga på just den sista punkten, men jag tror att de flesta skulle gilla det om de kom över sin bögnoja. Gärna använda tungan på pung och anus också, helst när man är nyduschad och känner sig fräsch. Lättare att slappna av och njuta då. Ha inte för bråttom.

Så gillar jag när min fru gör iaf.

Svar på tråden Killar, hur föredrar du att din tjej runkar av dig?