• Enjoy life

Hur långa ska leggings under kjol vara?

Ja, ni har sett frågan. Hur långa tycker ni att de ska de vara under en knälång kjol? (är kort o rund)

• Svar på tråden Hur långa ska leggings under kjol vara?
  • Enjoy life

Mickis:
    Hur långt ner på vaden, 10 cm från knät - 20 cm?
    Ungefär?

• Jolie

jag tycker att de både kan sluta mitt på vaden och vid ankeln. ett smart tips är att leggingsen slutar där man är lite smalare på vaden, då upplevs vaden lite smalare! hej hej/J

• Banana82

min åsikt, de ska inte vara där alls, det är fult

Inside me, there's a thin woman trying to get out... But I can usuaully shut the bitch up with chocolate!
  • Enjoy life

Håller med om att det är fult, men för mig som rund är det mer "påklätt" o inte så avslöjande osm att vara utan.

• Banana82
    Enjoy life skrev 2007-07-20 12:08:01 följande:
    Håller med om att det är fult, men för mig som rund är det mer "påklätt" o inte så avslöjande osm att vara utan.
    jag är rund och går utan, knälång kjol är ju inte det minsta avslöjande och man får visa hud även om man är stor
    Inside me, there's a thin woman trying to get out... But I can usuaully shut the bitch up with chocolate!
  • Tyshaa

absolut inga leggings till en sa lang kjol, min askit ar att det ser hemskt ut.
    till en kort kort kjol kan man ha leggings som gar over knavecket men inte till en langre kjol.
    det e fult till shorts ocksa

• Enjoy life

Jo, det är faktiskt avslöjande när man är betydligt rundare än de flesta. Men jag tycker samtidigt att jag också har rätt att gå i kjol utan att bli uttittad. Knepigt det där...

• MrsQ

Tycker själv att det kanske inte är fint till alla klänningar. Men om man är stor som jag är det skönt att låren inte gnider mot varann.
    Det blir gärna obekvämt att gå med klänning utan byxor för det blir så varmt på sommaren.
    Har dock inga leggings men ska införskaffa!!!

• Mjukisen

Jag har samma problem som mrsQ, använder ofta läggings under klänning
    bara för att över huvudtagen kunna ha klänning...

Jag har några som jag klippt av så de inte syns under klänningen/kjolen,
    men till vissa vill jag att det ska synas och då låter jag dem sluta precis under det
    tjockaste på vaden.

Mamma till Rebecca & Elias
  • Tyshaa

men du kan ju ha leggings som e korta sa dom inte syns under kjolen

• Banana82
    MrsQ skrev 2007-07-20 12:11:47 följande:
    Tycker själv att det kanske inte är fint till alla klänningar. Men om man är stor som jag är det skönt att låren inte gnider mot varann.Det blir gärna obekvämt att gå med klänning utan byxor för det blir så varmt på sommaren.Har dock inga leggings men ska införskaffa!!!
    supertips, silikonglidmedel på låren, inga skavsår och inga fula leggings behövs
  • MrsQ

Vart kan man köpa leggings för stora har tittat nästan överallt men ej hittat några?

• Enjoy life

Cellbes och Ellos har stora storlekar.

• MrsQ

Ok! Tack. men finns det i nån H&M eller Lindex eller Kappahl butik då jag inte vill vänta på mina kläder
    Jag ska dock ta o kolla in på nätet.

• Mjukisen

Lindex har stora storlekar vet jag.  Svarta.

Mamma till Rebecca & Elias
Svar på tråden Hur långa ska leggings under kjol vara?