Är du en observant person?:)
Berätta:)
Berätta:)
Nej, inte alls
Ja det är jag nog. Men ibland har jag missat det uppenbara (som en tjej jag hjälpte efter en bilolycka, hon var gravid i 9:e månaden och det såg inte jag
).
Men jag lägger ofta märke till små gester, ansiktsuttryck och saker som inte nån annan lagt märke till.
Oja! ser detaljer!
Finns det verkligen inte fler som är observanta??:)
inte tillräckligt observanta för att se den här tråden, tydligen
Nope...
Skulle köpa jeans häromsistens. Gick in i en affär och såg mig om efter en jeansavdelning. Såg ca fyra par jeans som hängde på väggen och tog ner ett par för att titta närmare på. Strax upptäckte jag att alldeles bakom mig (precis framför jeansen som hängde på väggen) så var det två stora bord med en massa jeans till utförsäljning...
Missar ofta detaljer, tänker inte på vad folk har på sig och sådant, t.ex.
Jag är observant på ord. Kommer ihåg vem som sagt vad när. En bra egenskap i mitt yrke.
Jag glömmer aldrig ansikten och så.. Men det kanske inte räknas?
Nåväl..
Tror nog att jag är det. Stör mig fortfarande på ett modereportage i typ Cosmopolitan där det var en modell med stora rosa lösnaglar som saknade en nagel på ett finger....
Kanske har det med yrket att göra om man är observant? Jag jobbar på lab och måste vara observant i mitt jobb.
Njae. Inte observant, men perceptiv. Jag missar det uppenbara, men snappar upp sådant andra inte snappar upp. Tror jag.