hur får man bort alla sk spår att man kollat porr på nätet?
Någon som kan hjälpa mig med att få bort alla sk spår att man surfat på sex sidor på nätet?
Någon som kan hjälpa mig med att få bort alla sk spår att man surfat på sex sidor på nätet?
ta bort från historik i din webläsare om du surfat, och cookies
ta bort historik från din mediaspelare
sen finns det säkert de som är grymt duktiga på datorer som kan se sånt iaf om de letar
Verktyg - internetalternativ - "ta bort cockies", "ta bort filer", "rensa tidigare". Rensa historiken i din mediaspelare.
Glöm inte kamma till håret och rätta till kläderna också... :)
hur rensar man sånt då?? jag har windows media player
Vågar man fråga varför du måste ta bort allt?
Det är iaf inte bara att ta bort det man kollat på internet... Senats använda dokument tex...
Lite du kan göra är att
Köra en diskrensning:
[Start][Program][Tillbehör][Systemverktyg]och sen [Diskrensning]
När du väl startat diskrensning så finns det lite alternativ... Välj (Tillfälliga Internetfiler) Och (papperskorgen) om du slängt filmer mm i den. =)
Sen kan du tömma Senats använda dokument
Högerklicka på [Start] och klicka på [Egenskaper]
Under fliken "Start-Menyn" så finns det en knapp som heter [Anpassa...] klicka på den
Och under fliken "Avancerat" längst ner finns det en knapp som heter "Rensa Listan" tryck där så är den klar.
I Windows Media Player är det bara att dubbelklicka på en Mp3 låt eller stoppa i en skiva så tas listan bort... Jag tror inte att den logga filerna...
Om du menar att du vill ta bort det u Bibloteket så är det bara att markera filen och trycka på "Delete"
Det är väl de tipsen jag kommer på nu...
Hoppas det hjälpte
Kram Rocky