• Anonym (för stor)

Min vagina är för stor

Efter att ha fått två barn på ganska kort tid (yngsta är nu 1 år) har min vagina blivit större
    Min man som redan innan hade ganska liten snopp känner nu nästan ingenting när vi har sex.
    Det är jätte tråkigt eftersom vi båda är sånna som gillar sex mycket, men vad gör man nu när det blivit såhär?

Har gjort knipövningar, men vet inte om jag gör rätt, men jag tror det, men det verkar inte hjälpa så mycket!?

Alltså vad ska man göra?

Kan man göra en "kosmetisk operation" och göra min vagina mindre/ trångare?

Nån som har något tips eller råd? Snälla!

***vill ha sköönt sex igen och känna min mans snopp mer när vi har sex**

• Svar på tråden Min vagina är för stor
  • Anonym

Min är också stor som ett hus. Känner inte något speciellt när vi knullar.
    Ja, man kan operera sig. Göra en slidförsnävning. Det är dyrt och gör tydligen väldigt ont.
    Lätt att få infektioner med.

• Anonym (kniiip)

Prova köpa geisha kulor eller knipkulor eller vad dom nu kallas och träna med dom så får du bra resultat

• Anonym

Jag har sådana och det hjälper inte ett skit.
    Har gjort knipövningar i över ett år. Ingen skillnad.
    Jag känner när vi knullar i början, sedan känns det som att hålet blir uttöjt och inte drar i hop sig mer.
    Nej, jag blir inte för våt.

• Anonym (kniiip)

Försöka göra långa knipövningar så du orkar knipa längre? Eller kanske en sån penispump så att kanske hans snopp blir lite större?
    Men ska de inte finnas nån kräma man kan använda? Har för mej de...

• Countryfreak

Pröva olika ställningar vissa ställningar känns mer än andra...
    jag skulle föreslå ställningar som gör att kanten på din mans ollon känns/tar i både slidan och öppningen..

Hoppas ni kan hitta någon som funkar för er båda...

• Anonym (för stor)

jag lovar jag kniper, långa (tio sek, vila tio sek, och upprepa tio ggr) varje dag, och korta knip också

funderar verkligen om man kan operera sig
    Varför är det lättare att få infektioner?
    Har blivit sydd efter att jag fick mitt första barn, dock bara på utsidan (inreblygdläpparna)
    Så att klippa och sy innuti vaginan borde väl inte vara så stor skillnad. (och att man såklart väntar med att ha sex kanske 1-2 månader efter ingreppet?)

Nån som gjort något sånt ingrepp?

• Anonym (Miyya)

En tjejbekant gjorde en slidförsnävning på Akademikliniken för några år sedan och är mycket nöjd. Hon kände "ingenting" innan, nu vill hon ha sex hela tiden.....
    Konsultera en välrenommerad plastikkirurg, hör efter och fundera på det. Lycka till!

• Anonym (mån)

Ställningar där tjejen har benen ihop kan funka. Då blir penis mer "omsluten" och även tjejen känner mera.

• Anonym (för stor)

Vi har provat alla möjliga olika ställningar men det är inte roligt att köra samma hela tiden, dessutom kommer han inte så långt in då heller......

• anzita

Hej
    En av mina syrror gjorde en operation och inte bara för att förminska slidan utan också för att hon hade svårt att hålla tätt efter sista barnet hon födde som 40 åring.
    Hon är jättenöjd.
    Jag tror inte ett dugg på infektioner, varför ska man avhålla sig i 2 månader om det läker bra - vilket det gör i kvinnans underliv. Vänd dig till en duktig plastikkirurg för konsultation, det kan det vara värt.

• Anonym (för stor)

ok, tack för era tips!
    Jag ska undersöka möjligeterna till att göra ett sån operation!

• Anonym (...)

Jag könner mig också väldigt slapp.
    Men min man säger att jag inte är de. *haha*
    Har fött tre ungar. och har INTE varit aktiv med mina knipövningar. Men vi har inga problem. Jag känner honom när han är i mig. Mest bakifrån eller stående. pensionären är öken då känner jag inget och inte i sked heller. Fast ligger jag med bena på hans axlar känns de också.
    Och om jag inte är dyblöt, vilket jag "tyvärr" ofta blir.

Svar på tråden Min vagina är för stor