• Rulltrappa

tampong med sprit i rumpan

en gammal pojkvän jag hade för väldigt många år sen kläckte en gång den underbara repliken;

"men alla har väl testat att stoppa upp en tampong med sprit i röven för att se om man blir fullare då? själv tog jag sherry. har du aldrig gjort det? seriöst?"

så nu undrar jag om det är något folk gör irl! :)

• Svar på tråden tampong med sprit i rumpan
  • Garv

He he jag vet iallafall att alkisar dränker bomullstussar med sprit och stoppar upp där bak. Går mycket fortare ut i blodet då.
    Billig fylla?????:-O

• Rulltrappa

kom igen nu, dte är fredag och nu dricker vin från minst ett hål, ni kan erkänna nu!

• DaCiss

Umm, aldrig testat. Hörde om en tjej i högstadiet som skulle gjort det. Det lät bara äcklande. Har hört myten men vet inte om jag tror på det. Inte förrän jag hör folk i vuxen ålder säga att de testat.

• speedy gonzales

japp, men mitt hamnade i näsan med nu när jag läste detta
    har hört det, men aldrig testat

• Rulltrappa
    DaCiss skrev 2007-07-20 23:25:03 följande:
    Umm, aldrig testat. Hörde om en tjej i högstadiet som skulle gjort det. Det lät bara äcklande. Har hört myten men vet inte om jag tror på det. Inte förrän jag hör folk i vuxen ålder säga att de testat.
    hahaha, vad kul att vara den tjejen med ett sånt rykte om sig under skoltiden. man kan vara skolans slampa, skolans spännis, skolans pluggis, men bara en kan vara tjejen med rumpfyllan.
  • Valkyriah

inte därbak men testade i armhålan när man va fjortis

Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • ischa

Kan kanske vara ett sätt att bli av med hemorojder och bli full samtidigt! Två flugor på smällen!!!!!

• Rulltrappa
    Valkyriah skrev 2007-07-20 23:26:39 följande:
    inte därbak men testade i armhålan när man va fjortis
    haha, i armhålan? hände det något?
  • Valkyriah
    Rulltrappa skrev 2007-07-20 23:27:39 följande:
    haha, i armhålan? hände det något?
    Inte ett smack,bara massa kladd
    Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • ischa

En pinsam granne till mig när jag var liten sa att man skulle ta bort filtret på cigarretten. Man blev mycket flummigare då....

Svar på tråden tampong med sprit i rumpan