• fenixen

Vad betyder xxx?

Vad betyder det när man skriver "xxx"

Tex. "Ha det så bra och sov gott! XXX/Anders"

• Svar på tråden Vad betyder xxx?
  • Grannen

Elina; det har jag aldrig hört!!?

• fenixen

Tack för era svar, det hade jag ingen aning om. Måste vara något modernt, haha

• Grannen

Som puss har det funnits länge, så länge jag kan minnas iaf. Sex * 3 kan nog vara ngt nytt.

• anne h
    fenixen skrev 2007-07-20 23:55:38 följande:
    Tack för era svar, det hade jag ingen aning om. Måste vara något modernt, haha
    modernt? Inte då.. det körde de med i England för över 20 år sedan när jag var där som aupair.

X=kiss
    /anne.h, stolt morsa till fyra absolut perfekta barn ♥
  • Jonna1974

När jag bodde i canada o man skrev det så betydde x kram och o puss..alltså xoxoxo.Men när det bara står xxx så är det porr klassificerat som tex en sexshop eller porrfilm.Så det beror i vilket sammanhang det är.Så ha de bra o x på er..hehe

• Elina87

Jag har aldrig hört det som puss, bara som sex.

• Grannen

googlade lite och det kan betyda puss, eller i filmsammanhang "varna" för porr/naket. fiins även ngt kinesisk betydelsr men den har jag redan glömt!

• Neithotep
    Gladabarnensmamma skrev 2007-07-20 23:56:23 följande:
    Jag får alltid en massa XOXOXO - vad betyder det då? P&K typ?
    X:puss O:kram
  • Bluescreen

xxx/Anders... en riktig tungviktare, som drar 3x i kläder och väger runt 120 kilo? ;0)

• Grannen

..eller en väldigt naken/porrig Anders!

• fenixen

Jag trodde att det betydde något i stil med att man är "gone" dvs. att man inte kommer svara på nästa meddelande för att man har somnat/stängt av mobilen

• M C Catta

xxx har aldrig varit annat än porr för mig??? Eller typ "X /Catta", typ "fyll i själv"

• Grannen

fenixen: tror att han har menat det som pussar iaf.

Svar på tråden Vad betyder xxx?