Dela med sig?
Lär ni era barn att de ska dela med sig? Eller får de vägra andra barn som hälsar på att ens komma in i rummet?
Nyfiken på hur andra gör....
Själv försöker jag köra på linjen att dela med sig.
Lär ni era barn att de ska dela med sig? Eller får de vägra andra barn som hälsar på att ens komma in i rummet?
Nyfiken på hur andra gör....
Själv försöker jag köra på linjen att dela med sig.
min son har alltid delat med sig, men nu är han lite negativ till det men de är bara för att andra barnen ofta är så. så jag har sagt att vissa leksaker behöver han inte dela med sig av, sin favorit bil typ.
men annars när dom är här och leker brukar jag säga åt han att han måste dela med sig för annars vill dom juh inte komma hit å leka om dom inte får röra hans saker heller.
Dela med sig men det är klart att det beror lite på... min äldste son t ex är 7 år och har ganska mycket spel och sånt som han inte vill att småbarn ska pillra på... Naturligtvis får han ha såna saker i fred.
Jo, vissa saker får man absolut ha för sig själv, det tycker jag oxå.
app håller med helt, allt kan man inte dela med sig av =) sonen har vissa saker som bara är hans, favortit saker men han brukar ibland ge me sig, om du får dom 2 så tar jag dom här 2 =)
Jag har sagt till min dotter att de saker hon tar med sig til t.e.x parken eller släkten måste hon dela med sig av annars har man kvar de hemma och om vi får besök får hon plocka undan de grejer som är lite "speciella" för henne.