• flugsvamp

skulle ni skämmas över att gå in bara så där på en leksaks affär??

JAg skulle nästan inte våga gå in på en sexleksaks affär liksom , iallafall inte bara så där.. Hur tänker ni som inte beställer från it utan vill se och känna på varan lite innan ni köper den? SKäms ni över att gå in på en sådan affär?

• Svar på tråden skulle ni skämmas över att gå in bara så där på en leksaks affär??
  • bluebride

jag har gått in i en sån affär en gång, jag skämdes inte, man har ju rätt att vara nyfiken

• Anonym (anonym)

har gått in flera sådana affärer och jag skämdes inte men det klart för många år sen jobbade som strippa. Kan är därför jag inte skäms.

• Enjoy life

Inga problem, var in på US Video i Sthlm för ett tag sen o den affären är en ren porrbutik. Inte en tjej i sikte nånstans. Men inte skämdes jag inte!

• Schnauser

Nä, skulle inte skämmas.

• flugsvamp

Hahaha jag skulle nog skämmas första gången , men sen när man känner sig lite mer bekväm o vet att det inte är skämmit så skulle det kännas bekvämt tror jag!

Coolt att ta med barnet också *haha* En bra förälder som visar vad hon gillar o skäms inte även med barn *wow* läckert..

• Soulettes

nej jag skulle nog bli väldigt intresserad, röra och undersöka varje sak inne i affären. Kanske skulle bli lite blyg först men det skulle nog släppa ganska snabbt. Har inte besökt någon än för vad jag vet finns det ingen här i stan, umeå. Men kanske sen om man kommer någon annanstans i tiden ;)

• Mumin75

Nej, jag skäms inte ett dugg.
    Men min syster som är lite äldre än mig och lite mer fin av sig (eller vad man ska säga) skämdes som en gris då hon och jag var utomlands och jag slet med henne in i en butik. Jag gick runt där och skulle titta och känna på allt och hon bara stod och stampade i golvet: Snälla, kan vi inte gå nu... detta är ju så pinsamt

• Anonym

varför skämmas? tror inte de öppnar en butik för att vi ska skämmas o gå in där fullkomligt normalt..

• Anonym (expediten)

Jag jobbar i en sexshop, och kan säga att vi som personal INTE dömer er för att ni kommer till butiken. Vi är glada att folk vågar komma in till oss och faktiskt be om hjälp, tänk så mycket lättare & roligare livet blir när man inte är så feg. O de männsikor som vågar sig in i butiken dömer nog inte andra heller, alla är ju där av en anledning. Så våa fråga om hjälp så blir allt mycket bättre! =) sluta skämmas!

• jakeline

nej inte alls... Det är ju spännande! Var även på Fair Erotica för några år sedan, kan jag rekommendera!

• Anonym (tjej)

Nej varför skulle man skämmas för det ?

Man letar ju efter någonting man vill ha för att må bra själv, något att njuta med. Det är väl positivt.

Haha, på tal om det Tonx skrev om att ta med sin 1-åring... Jag hade med min fyraåring för ett tag sen. Hon började med att säga med hög röst: "mamma, vad kan vi köpa till mig här" *fnissar* Varpå jag förklarade att det inte var en barnaffär och att hon gärna fick stå kvar och kolla på dom fina underkläderna medans jag gick längre in i affären. Funkade bra ett tag då hon var helt trollbunden av spetsarna...

Jag knallar längre in till dildosarna och dylikt och kollar lite. Plötsligt hör jag en röst bakom mig (dotterns) "mamma, hon ser jättehungrig ut" (pekandes på en sexdocka i en monter, vitt gapandes med munnen).

Då gick jag *fnissar* och jag gissar att personalen fick ett gott skratt...

Svar på tråden skulle ni skämmas över att gå in bara så där på en leksaks affär??