• Anonym (nyfiken)

Swingers/Parklubb i malmötrakten

Jag och min man är lite nyfikna på att hitta nån swingersklubb, eller tja, han föreslog det och jag var inte sen att haka på idéen
    Jag har hört att det funnits en i Malmö tidigare, som tydligen är nedlagd nu... nån som vet något? Finns det nån ny?
    Lär väl finnas nån i stockholm om inte annat, skulle funka men blir lite mer besvärligt.

• Svar på tråden Swingers/Parklubb i malmötrakten
  • Anonym (nyfiken)

Har läst på lite om par i hjärter i stockholm... låter ju trevligt... nån som har koll på den?

• Anonym (nyfiken)

Ingen som vet nåt?

• Anonym

Hej! gå in på www.pih.se o klicka på länkar, där hittar du klubbar i Malmö bla. Lycka till!

• Anonym (nyfiken)

Jo jag gick in och kollade, men blev inte särskillt imponerad av malmöklubbarnas hemsidor... pih känns som en seriösare klubb...

Men, men, vi kan nog tänka oss att åka till stockholm emellanåt om det visar sig vara värt besväret

• Anonym (Murgut)

Tycker pih är trist! För oss i Sthlm som ÄR swingers och gillar partnerbyte finns det roligare privata fester, för par med flera...

• Anonym (Hehe)

På tal om Stockholm då ...

Vi håller med Murgut om att PiH kan vara lite väl lugnt om man vill ha rejäl orgie-action snabbt. Stämningen där är ganska försiktig och bokstavligt talat trevande innan det i vissa fall hettar till rejält.

För de som föredrar mer omedelbar action finns som vi tror att Murgut antyder Klubb par med flera. Deras fester är välorganiserade, ganska lyxiga (hotellsviter) och minst sagt svettiga. De har ingen publik hemsida utan annonserar på exempelvis Bodycontact där deras profil heter KlubbParMedFlera. (Vi kan inte länka direkt. Man måste vara medlem.)

• Anonym (nyfiken)

Om det är lite lugnt så låter det som ett bra ställe att börja på, och jag gillar att det finns en snygg hemsida där man kan få lite information, ger ett seriösare intryck än annonser på kontaktsidor. Men vem vet om ett tag kanske vi också tycker att det känns lite för tamt
    Tack för informationen i alla fall!

Anonym (Hehe) skrev 2007-07-23 10:07:38 följande:

På tal om Stockholm då ...Vi håller med Murgut om att PiH kan vara lite väl lugnt om man vill ha rejäl orgie-action snabbt. ..........

.... De har ingen publik hemsida utan annonserar på exempelvis Bodycontact där deras profil heter KlubbParMedFlera. (Vi kan inte länka direkt. Man måste vara medlem.)
  • Anonym (Murgut)

Hehe: Kul att du förstod min antydning om Klubb ParMedFlera. Vi har säkert träffats, för vi är frekventa, nöjda deltagare sen begynnelsen. För os är stor diskretion är ett måste och vi gillar särskilt att det är en privat, sluten klubb med handplockade personer. Klubbvärdarna lämnar ju inte ut varken info eller hemsidan till andra än utvalda som verkar kännas rätt.
    Håller med om att det är lyxigt och svettigt. En extra krydda är att sviterna varieras och att värdarna har stenkoll på personer och alla små detaljer i arrangemangen.
    Urbota trist att vi missade flera gånger i vintras/våras och inte heller kan delta på den kommande augustiträffen
    Dom andra har lockat oss mycket med prat om resor till spännande platser och klubbar utomlands. Hoppas vi vågar ta chansen under 2008, t.ex. till Cap D'Agde.

• Anonym (Murgut)

Men hur f-n blev det en glad gubbe där? Den skulle ju vara jättesur, eftersom vi inte kan delta.

• Anonym (Hm...)

Men ni som har varit på Par i Hjärter, kan ni berätta hur ett typiskt besök där går till?
    Vad har man på sig?
    Finns det sängar där man ligger?
    Ligger man i "samma lakan" som alla andra?

Tacksam för svar!

• Anonym ("nyfiken)

Ja det undrar jag också?? ...... Jag & sambon funderar starkt på att besöka pih andra helgen i september men skulle vilja få lite info från nån som varit där. Någon?

• Anonym (lekfull)

Det finns en bra artikel från DN på www.pih.se Själv har ja ginte varit där men jag och sambo funderar på det. Vi var på parklubben i Malmö ett par ggr innan den lades ner och där var typ 6-7 par bara. antagligen därför den inte finns längre. Men jag tror helt klart att en klubb är ett bra ställe att börja på om man är nyfiken. Där behöver man ju inte leka med andra par, utan ta det i den takt man vill i början. Det är helt ok att bara vara med sin partner.

• Anonym (Hm...)

Jag är fortfarande nyfiken på att "intervjua" nån som har varit där...
    Någon?

• Anonym (Murgut)

Par i hjärter: Det finns sängar, dynor, soffor och så, men inga lakan. Man får varsin handduk som man kan lägga under sig. Första gången brukar man bli visad runt och man får tillfälle att ställa frågor. Sen köper man något att dricka och sätter sig i baren eller "caféet". I mitt tycke är det en hel del som mest bara sitter där och snackar, så vill man att nåt ska hända är det bäst att gå in i något lämpligt rum och leka själva. Då brukar folk komma och titta på och kanske några har sex bredvid. Så mycket partnerbyte har vi tyvärr inte haft där. Men nu har vi ju aldrig känt oss så nöjda, så det var nåt år sen vi var där sist.

• Anonym (Hm...)

Nu har vi varit där!
    Härlig upplevelse vill jag lova! Mums!

• Anonym (lite sugen)

Är lite sugen på att testa swinger, vi har pratat en del om det.. men är rädd att bara känna mig bortkommen och tafatt när jag väl är där. Hur reagerar man om det kommer någon man inte tänder på som "vill leka?"

• Anonym

Då kanske du vill redogöra lite för hur det var, och vad du tyckte

• Anonym (lite sugen)

Puffar, hoppas på mer "action" här i tråden.

• Anonym (Murgut)

Om man inte vill ha sex med någon är det naturligtvis bara att vänligt säga "-nej tack, jag är inte intresserad av dig" eller något liknande. Att var vänlig och tydlig är ett måste. Självklart har man inte sex med någon om det inte känns helt okej.

• Anonym (Hehe)

Mer om PiH efterfrågades:

Vi tycker att ombyggnaden blev mycket lyckad. Övervåningen är ett lyft för stället med det nya omklädningsrummet som höjdpunkt.

Till skillnad från en del andra så måste vi säga att det sexas en hel del på PiH. OK, inte lika mycket som på en privat fest där det uttalat är omedelbar action och partnerbyten som gäller, men det är ju bara naturligt.

Svar på tråden Swingers/Parklubb i malmötrakten