Flyttkartonger?
Vi ska flytta igen och vill undvika dessa äckliga halvtrasiga banankartongerna.
Nån som vet vart man får tag på flyttkartonger till vettigt pris? CO har kartonger, men jag betalar inte 90kr för 5 st!
Vi ska flytta igen och vill undvika dessa äckliga halvtrasiga banankartongerna.
Nån som vet vart man får tag på flyttkartonger till vettigt pris? CO har kartonger, men jag betalar inte 90kr för 5 st!
ikea har väl?? men jag tycker banankartongerna e bäst=)
Ikea kanske?
Silvan eller så kan man hyra eller köpa ifrån flyttfirmor..
Bauhaus har.
Det är dock dyrt med flyttkartonger.
Vi köpte vår på Bauhaus men om jag inte har helt fel för mig så kostade dom 99kr för 5st så dom är ju "dyra" så att säga men mycket bra.
vi köpte våra på coop, minns inte vad dom kostade men :)
Coop, Ica Maxi, Ikea mm.... Man kan även köpa begegnade flyttkartonger genom flyttbolagen men de är dyra...
Får kika på ICA då, för vi har varken Silvan, Bauhaus eller IKEA här uppe
Ikeas var lite billigare, men mycket mindre. Kolla begagnat!
Jag köpte på Shurgard men det finns ju inte överallt i Sverige...
www.shurgard.se/sv/25,582/magasinering-for-privatkunder/hitta-en-anlaggning.html
Håll koll på Blocket, vi köpte bra och billiga kartonger där. Men de går åt fort! Kolla med vänner och bekanta också, vi har alla våra kvar från flytten till huset och har precis lånat ut dem till en kompis.
Sambon har efter lite övertalning gått med på att vi kan använda lådor utan handtag och då var allt helt plötsligt så mycket lättare
harald nyborg... har två storlekar
Kolla på blocket. Vi har kartonger från stadsbud, visserligen rätt dyra men superbra! Våra har använts i 6 flyttar nu och de håller för många fler.