• Iorlover

fungerande plattång?

Letar med ljus o lykta efter en plattång som verkligen fungerar. Då jag klipper mig så plattar hon mitt hår så de ryker om det o jag älskar hur det blir då. Vill ha det så platt skinande mjukt jämt.
    Men alla plattänger jag köpt o prövat är bara skit.
    Antar att det ska till ett par tusenlappar för en "riktig" men var hittar man en?

• Svar på tråden fungerande plattång?
  • Emmies mamma

Fråga hos frissan. Oftast är det där dom bästa grejerna säljs. Dyra men bra!

• MeNoLike

fråga din hårfrissa... köpte en hos min... den kostade ca 1000:-

Mamma till tvillingarna Maximilian & Timothy 070325
  • Iorlover
    MeNoLike skrev 2007-07-22 12:00:35 följande:
    fråga din hårfrissa... köpte en hos min... den kostade ca 1000:-
    Å den fungerar bra?
  • MeNoLike

ja dne gjorde det i 3 år... sen så råkade jag ha sönder den

Mamma till tvillingarna Maximilian & Timothy 070325
  • Milla med killar

G.A.M.AÄr den bästa .Finns hos frissan o Åhlens.

• Chatora

Yep GAMA ger bra resultat. Kom bara ihåg att använda värmeskyddande produkter annars får du klippa av mer än vad du tänkt..

• Prinsen Vigo

Jag har jättetjockt samt lockigt långt hår, den enda platttången som har fungerat för mig är GAMA. Värt varenda krona.

• anettef

Jag köpte min på netto, tror att samma säljs på clas ohlsson. Mörkt med keramiskaplattor från Melissa. Har haft hur många platt-tänger som helst i mitt hår och den funkar precis lika bra som dom dyra frisörgrejerna.

• Honey1982

har en ga.m.a beställd ifrån baresso.se. älskar den! jag har långt, tjockt och lockigt hår och plattar mitt hår mycket ofta. jag är såå nöjd!!

• Mia83

Har både en gama och en nyare (ganska dyr) babyliss.
    De är faktiskt likvärdiga, båda ruskigt bra.

• QiTaS
    ulrika skrev 2007-07-27 10:21:40 följande:
    rekommenderar också Ga.Ma! Löööv it!
    Helt klart den bästa!!! Inte så dyr heller, 600 - 700:-
  • Heranell

GA.MA!!! Köpt en som present till kampanjpris på www.baresso.se för inte så länge sen. 495 :- tog de då och på hårsalongen nära mig kostar den 900:-... eller om det till och med var mer.
    Har totalt köpt 3 st GA.MA, en till mig och 2 som presenter och de är hur bra som helst.

• Playing the angel

Ga.ma, finns inget alternativ!!!

Si vis amari, ama.
  • Mia83

Playing the angel skrev 2007-07-27 21:27:22 följande:

Ga.ma, finns inget alternativ!!!
    Jodå, jag har två olika (varav en GA.MA) och de är fullt likvärdiga.
  • Playing the angel

Kan ju iofs ha kommit nya på marknaden sen jag köpte min sista för några år sen. Hade testat MÅNGA då till mitt problemhår. Kan dock säga att jag kommer då aldrig överge Ga.ma, vad du än säger 

Si vis amari, ama.
  • Playing the angel

Kan tillägga att jag har iofs riktigt tjockt hår med självfall så vad som helst biter inte

Si vis amari, ama.
  • memlis

Ska genast gå in och beställa en

Världens stoltaste mamma till prinsessan Ebba född 070226
Svar på tråden fungerande plattång?