• Anonym (nyfiken)

    sexklubb/Swinger i Sundsvall

    Hej!
    Jag är nyfiken på om någon vet ifall det finns en swingerklubb eller liknande i Sundsvall eller i närheten. Mycket tacksam för svar.

  • Svar på tråden sexklubb/Swinger i Sundsvall
  • Anonym (^_^)

    pih.se finns länkar till klubbar runt om i landet, kanske kan du hitta något där!

  • Anonym (svall)

    Har tyvärr inte hittat någon här. Annars hade vi nog gjort ett besök för länge sen.
    Finns en sexklubb med ambulerande mötesplatser i Norrland vet jag.

  • Anonym (Lena)

    Beläget i källaren Under sexshop Kärlekshälsan på Bankgatan 21 i Sundsvall finns en inredd sexklubb drivs av Tobbe Tel 060170477 å 0735931315, å Pernilla i butiken också.

    Dom hette då HjärtDklöverK på bodycontact å darkside, å dom ordnade kvällar där (senast då 220918 för par å några solokillar).

    Nu verkar det kanske vara att man får ordna sina egna kvällar i lokalen där.


  • Anonym (hfg)

    Är hårig som en gorilla men vill komma. Ok att bara kamma eller behöver man raka/vaxa kroppen? 

  • Anonym (Mannen i paret)

    Ja, det ska finnas, precis som Lena skriver, en klubb i Svall. Jag har själv kollat lite eftersom Sundsvall ligger på bra avstånd för oss och när de haft öppet men vi har aldrig varit dit. Vi har bara pratat om att ta in en extra man men inte hur det ska gå till, tror min sambo skulle vara lite avvaktande till att gå på klubb även om det kanske är det bästa stället att få napp.

  • almetottee

    Sexdejting på nätet - https://hespac.com/sexdatingse.htm Har träffat många kvinnor och även par via sexdatingsiter men, det är helt klart kvinnornas marknad. Har du som man en profil som tydligt uttrycker att du har något att erbjuda annat än "kåt och vill knulla" i både bra bilder och text så nog hittar de dig. 

  • Anonym (Z2)

    Vart finns det gloryhole ? Hade velat att min tjej satt på knä där :)

Svar på tråden sexklubb/Swinger i Sundsvall