Kosta outlet
Är det någon som varit där,är det något att ha?.Och har ni tips på annat som är värt besök när man ändå är där.
Är det någon som varit där,är det något att ha?.Och har ni tips på annat som är värt besök när man ändå är där.
Vart????
Kosta otlet, i småland någonstans
Var där i mitten av juni och det var great! I slutet av juni skulle den nya utbyggnaden, så nu är det ännu större. De har massor av grejor från NK, Polarn o Pyret etc hur billigt som helst! Det finns även outlet av heminredning, sportkläder etc. Skall snart dit igen, älskar sådana ställen. Är man aktieägare i New Wave, som äger Kosta Boda Orrefors, får man ytterligare rabatt.
ah låter som ett ställe jag skulle gilla alltså,får nog bli en liten lördagstripp dit helt klart.
Vi var där i torsdags och jag blev sååå besviken på klädavdelningen. Svårt att hitta, det krävs gott om tid om man ska kunna handla tror jag, så man verkligen kan gå runt och finkamma ställningarna. Däremot kunde jag lätt ha lagt en förmögenhet i bokaffären.
Jag var där för 2 veckor sedan och handlade en del POP kläder och sambon köpte jeans. De har Lee, Fornarina, Denim birds, Nudie, Replay mfl till ca 50% rabatt. De har även delar av JC och Siters/Brothers sortiment. Skoaffär med Vagabond mfl.
Jag kunde handlat massor om jag inte vore gravid
Köpte lite ittala skålar och Filippa K muggar till bra pris också. Jag rekommenderar det verkligen!!
Jag var i Boda i närheten av Kosta nu i tisdags... du kan se mina fynd på min blogg...
husnr8.blogg.se/