• Anonym (sorgsen)

aldrig någonsin fått orgasm, 26 år. TIPS!!??

jag är en tjej, 26 år och jag har ALDRIG fått en orgasm, jag fattar faktiskt inte hur det går till när tjejer får en.
    ärligt, jag har försökt massor, tro mig. Onanerat hur länge som helst, sett på lite mjukporr, läst erotiska noveller - visst blir jag kåt men, näe.. jag har grejat med duschen, köpt en vibrerande dildo.. näpp.

Jag kommer så långt att jag med hjälp av fingrar, dusch eller dildo, kan få känna det där första (antar jag att det är) "pirret", som är över på typ 2 sekunder, sen kommer inget mer trots att jag fortsätter, på sin höjd kan pirret komma en kort kort sekund till sen. Detta OM jag spääner mina ben, kan tilläggas.

är det kört för mig? Någon annan som haft det svårt? GE MIG TIPS! köpa ngn speciell dildo/vibrator?

hmm, bör väl tillägga att jag är sambo + har två barn... jag har det skönt vid sex alltså, men... ja, man vill ju få det där som "alla andra" har det...
    kan bli kåt som ett djur men blir ju aldrig nöjd liksom... ;)

• Svar på tråden aldrig någonsin fått orgasm, 26 år. TIPS!!??
  • Anonym (...)

jag(23år) har inte heller aldrig fått en orgasm genom samlag men jag har varit nära det där pirret,måste oxå spänna benen men sen inget mer.
    Men jag har fått orgasm när jag drömt något,hände några ggr när jag va gravid.Njuter annars av sex o blir väldigt kåt.
    Jag vill oxå få orgasm vid samlag ...

• Anonym

Glidmedel på fingrarna så det blir en annan friktion när du pillar.

• Anonym

Jag har svårt att få det när jag har samlag men när jag gör det själv funkar det. Mitt tips är att inte röra mitt på "pärlan" klitoris utan snudda vid den, men lägga den största beröringen bredvid på sidan om. Sedan är ju tid A och O. Att man inte stressar och inte ger upp. Du vet...trägen vinner! :)och sedan underlättar det om du verkligen koncentrerar dig på någon härlig fantasi istället för att lägga fokus på om du ska få orgasm eller inte. Lycka till!

• Anonym

Jag har en vibrerande dildo. Har aldrig kunna få orgasm när jag har hållit på själv. Men jag använder inte dildon i mej utan att gnussa lite.. Ojoj va skönt det är.

• trebarsmamma

åå jag har samma problem som dig ts.tycker att det börjar att bli jobbigt nu.min kille är den bästa jag har haft i sängen och vi har provet det mesta.

• Anonym

köp en riktigt bra vibrator, glidmedel och stimulera på själva kappan till klitoris .. låt det ta lite tid..

• DestinationX

Inte för länge sen läste jag i en psykologi-tidning att att få orgasm har att göra med att tappa kontrollen. Antagligen så har vetenskapsmän antydat att en manniska som får en orgasm i det ögonblicket inte har nån form av kontroll i sin härna. Sedan kom det fram att detta kan vara en anledning att vissa inte får orgasm, pga att de inte våga tappa kontrollen i det dagliga livet i almänhet. Eftersom du har kommit nära en orgasm, men ändå aldrig får, kan det vara någonting att fundera över? Mer vet jag inte om det här.

Lycka till iaf!

• Anonym

Är ni vältränade där nere om jag får fråga? Det låter som om du närmar dig en orgasm men får väldigt små sammandragningar. Dom klassiska Susanne Lanefelt övningarna stärker ju hela det området . Sådana gör jag ett par ggr i veckan. Det får man snygg rumpa av, bort med inkontenens OCH mer orgasm!! Tro mig det är en klassiker! Man ligger ju på rygg och sen trycker man pressar man höften upp mot taket och trycker samman knän sen isär igen och ner. Lycka till!

• Soulettes
    DestinationX skrev 2007-07-22 23:38:30 följande:
    Inte för länge sen läste jag i en psykologi-tidning att att få orgasm har att göra med att tappa kontrollen. Antagligen så har vetenskapsmän antydat att en manniska som får en orgasm i det ögonblicket inte har nån form av kontroll i sin härna. Sedan kom det fram att detta kan vara en anledning att vissa inte får orgasm, pga att de inte våga tappa kontrollen i det dagliga livet i almänhet. Eftersom du har kommit nära en orgasm, men ändå aldrig får, kan det vara någonting att fundera över? Mer vet jag inte om det här.Lycka till iaf!
    tappat kontrollen allmänt har jag gjort om å om å om igen men inte leder det till någon orgasm inte. Får också det där pirret som sedan försvinner när han stimulerar g-punkten. Slickar han mig på klitoris så blir det jätte skönt fast det kittlar så otroligt, typ känslan när man drar fingertopparna längs ryggen och i svanken men mycket starkare. Sen börjar benen skaka och sen funkar det inte längre och jag drar mig undan. Jätte bra, verkligen! Vet inte vart jag ska ta vägen med allt det sköna, och någon orgasm? absolut inte! Så jag kan lätt förstå varför folk går runt och är kinkiga.
  • Soulettes
    Anonym skrev 2007-07-22 22:55:27 följande:
    köp en riktigt bra vibrator, glidmedel och stimulera på själva kappan till klitoris .. låt det ta lite tid..
    varit där, gjort det
Svar på tråden aldrig någonsin fått orgasm, 26 år. TIPS!!??