• Annika 1983

Tycker du att det är snyggt med fejknaglar?

Själv tycker jag att det är så jäkla fult med fejknaglar.
    Jag vet att det finns massor av olika typer av fejk som lösnaglar och akryl osv osv men jag tycker inte att något är snyggt. Det syns ju lång väg att det är fejk ändå. Hellre ens egna avbitna nagel än en fejkad.

Vad tycker ni?

* Kram *
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker du att det är snyggt med fejknaglar?
  • Luddvar

Jag tycker det är fult faktiskt. Och så tycker jag långa naglar är snuskigt. Kan inte hjälpa det. Det samlas så mycket bacillusker därunder...

• eyry

Jag tycker att det är snyggt om man har bra längd. Det är faktiskt mer hygieniskt med fejk än vanliga, då smutsen inte sätter sig på fejkmaterial

Älskar mina 2 prematurer
  • Annika 1983
    Luddvar skrev 2007-07-22 21:25:10 följande:
    Jag tycker det är fult faktiskt. Och så tycker jag långa naglar är snuskigt. Kan inte hjälpa det. Det samlas så mycket bacillusker därunder...
    Hihi bacilgrejset har jag inte tänkt på. Kan tycka att långa naglar är fina men då ska dom vara äkta och inte fejkade.
    * Kram *
  • RebelRose

Jag älskar mina naglar!det är gelenaglar nu men snart så har mina växt ut så mycket att jag kan ha mina egna med enbart en förstärkning & permanent färg!

Jag stavar fel med flit,stör det dig har jag lyckats.
  • Stellamum

Jag svarar ibland!
    När jag gifte mig så var mina naglar i uuuselt skick efter min första graviditet så då gjorde jag naglar som såg ut som min vanliga när de är som bäst. Nagelteknologen surade lite när jag INTE ville ha dem fyrkantiga och en halv centimeter långa men jag tycker att de blev jättefina!

Nåja, pekfingret syns i allfall...

• BHJE

Jag röstade Ibland ... på vissa så syns det SÅ tydligt att det är fejk och det är rent ut sagt skitfult, men när det ser ut som om det vore personens egna så är det riktigt fint

• Muuuis

Jag har äkta fejknaglar i plast från H&M vid speciella tillfällen. Alla tror att dom är mina egna eller gjorda på salong, ganska lustigt faktiskt!
    Har dom eftersom jag är i stallet och jobbar i trädgård (yrkesmässigt) så mina naglar får en del stryk under veckorna.

• Mylla

Ja om dom ser riktiga ut. Såna där som är tjocka som klumpar är skitfula.

• Luddvar

Ja, jesus. De där som är fyrkantiga och 2 dm långa är mer än fula. De är skitfula...

• Momsie

Nope, har själv bara äkta väldigt långa naglar och tycker låtstsasnaglar är vulgära och WT-varning på.
    Man kan gå och gör amanikyr och ha fina naglar utan att det är fejkade naglar.

Svar på tråden Tycker du att det är snyggt med fejknaglar?