• Anonym (sparven)

Romantiskaste sättet/situationen killen sagt "jag älskar dig på"

Vilket är det romantiskaste situationen/ sättet en kille någonsin sagt "jag älskar dig" på?

Mitt ex sa det första gången mitt under ett samlag vi hade och det var det romantiskaste jag någonsin fått jag älskar dig på.
    Han ville vara säker på oss och inte förhasta sig med att säga det så mitt under ett samlag stannade han upp tittade på mig och sa "jag älskar dig".
    Jag ju säga att jag fick många lyckliga tårar i ögonen

• Svar på tråden Romantiskaste sättet/situationen killen sagt "jag älskar dig på"
  • Ekrlsn

suck, mest romantiska sätt... bara för att rätta lite ;)

kommer just nu inte på någon situation...

• AngelicaJ

kanske inte det mest romantiska jag varit med om men hände nyligen och det var gulligt.
    Fick för ett tag sen en vas full med rosa småstenar och blommor. Men när jag kom hem från min semester (han var på jobbet)och gick in i köket så hade han använt de rosa stenarna och lagt upp det på köksbordsduken så de formade I(ett hjärta)U. Tyckte det var gulligt. Fast detta var ju inte fösta gången han sagt det.

• Anonym (xet)

Mitt romantiska var oxå med ett x..  Han hade haft en tuff relation innan mig och blivit bränd, men en dag kom det helt spontant:
    - Jag tror jag älskar dig...

Jag blev så paff för det var inget jag hade förväntat mig typ, och jag kom mig lixom inte för att säga något alls

• Anonym

Han skrev det på en papperlapp som han satte på badrumsspegeln. Gulligt tyckte jag!

• 2007 10 07

han ritade ett ehh rangligt hjärta o skrev jag älskar dig inne i de hade de många år i börsen .. han e så jävla go nu när jag tänker på de skulle jag kunna gå bort till soffan o tokpussa fanskapet asså

• FVE

Det är lika romantiskt varje gång han säger det...

• ReginaF

Han skrev ett sms en gång när han var lite onykter och det blev "Dig jag älskar". Jag tyckte det på nåt sätt lät mera "sincere" än vanliga jag älskar dig, så han graverade in "Dig jag älskar" på ett smyckesskrin som jag fick till julklapp sen.

• lilla mej

vi hade dejtat ett tag och det var ganska tidigt stadie då vi fortfarande lärde känna varandra så sånt de orden var inget jag trodde skulle komma, men vi tog en spårvagnen hem en kväll och han skulle åka längre än mig så han stod kvar och just när jag gick av, presis innan dörrarna stängdes sa han -Du jag älskar dig! och sen stängdes dörrarna och vi bara såg häpet på varandra genom glaset och sen åkte han iväg. Kanske inte så romantiskt för er, men det kändes så speciellt just då...

• TessanW

Min sambo har lite svårt att somna ibland, så en kväll/natt hade han skrivit ut mellan 3-4 A4 ark, där det stod "jag älskar dig" ett antal upprepade gånger. Sen gömde han det på diverse ställen, alltså ÖVERALLT i våran lägenhet. T.ex. i mina jeans, min jacka, i linneskåpet, under soffan.. Överallt!
    Jag kan fortfarande hitta lappar på lite konstiga ställen, och kommer nog fortsätta hitta lappar anar jag!

Det är det mest romantiska sättet nån någonsin sagt jag älskar dig på!

• gulemamman

Min sambo sa till mig när vi varit tillsammans endast en månad att han verkligen älskade mig! Han höll fast mig i sin famn , tittade mig djupt i ögonen och berättade att han ALDRIG känt för nån som han kände för mig. Och än idag efter 8 års förhållande så säger han ofta att inte förrän han träffade mig så förstod han vad verklig kärlek är!

• Anonym

Efter att ha avslutat ett låångt förhållande där andra tjejer varit det största intresset, gärna raggning och flört på krogen, träffade jag min nuvarande pojkvän.
    Vi är ute på varsitt håll, jag har kramp i magen av oro som sviter av mitt gamla förhållande, då kommer ett sms:
    "Var aldrig orolig. Ingen slår dej, jag älskar dej av hela mitt hjärta!"

För mej släppte oron och försvann för gott =)

• misspriz83

´jag är den första min älskling har sagt jag älskar dej till...
    och vi säger det till varandra hela tiden men första gången jag verlkigen kännde det så där djuuuuuuuuuuuuuuuuupt i hjärtat var faktiskt häromdan typ tre dagar sen... då låg vi i sängen och han tittade väldigt allvarligt på mig och sa, Jag älskar verkligen dej.

det var inte så där fint på det sättet ni har fått me blommor och sånnt utan det var fint på ett annat sätt... där han verkligen talade ur hjärtat långt inne ett ställe jag aldrig har upplevt och jag har ändå upplevt hela hans kärlek, men det var något speciellt, och det klingar i mitt huvud fortfarande den allvarliga tonen han hade den starka tonen som får en att känna sig sååå trygg att verkligen VETA och inte TVIVLA på sanningen...
    (jag hade dåligt självförtroende)

jag blev nyförälskad igen, det var mer än nog...jag brukar alltid klaga för att jag inte får blommor spontant osv men med det sättet han sa det på behöver jag nog inga blommor på ett bra tag. hihihi...
    jag ÄÄÄÄÄLSSSKAAAAR MIN MAN!!!

• Anonym (Bi)

Min flickvän blev svårt misshandlad i ett tidigare förhållande , då hon var förlovad och gift. Och har därför alltid sagt att hon aldrig kommer att binda sig så igen.
    Men så, härom natten när vi låg och myste så kom det...

"Du är den finaste människa jag någonsin mött, Du är den jag kommer att förlova mig med"

Det för mig, med tanke på hennes bakgrund, den finaste kärleksförklaringen jag kunnat få.
    Så på måndag ska vi prova ringar :D

• Anonym

"parting is a beautiful good bye",

mitt ex sa det när jag skulle åka tillbaka till sverige. I love you precis innan jag skulle hoppa in i taxin. Glömmer aldrig det.

• Snirkel

Han sa det aldrig spontant till mig men det hände att han viskade det i mitt öra när han trodde att jag sov. Eftersom jag inte förstår vitsen med att ljuga för någon som man inte tror hör så trodde jag att han menade det. Jag berättade aldrig att jag hört honom viska.

• k girl

Oj... Massor av gånger har han uttryckt sig på ett helt underbart sätt! Senast igår, när vi satt och pratade över webcam, och jag gjorde någonting som han tycker är väldigt typiskt mig. Han började skratta och sade att han älskar mig och det riktigt strålade av honom hur glad och lycklig och stolt han är. Det är fint.

• Mesangium

På lappar gömda i hela lägenheten när han skulle resa bort.. Så att jag hittade dem dagar efter att han åkt..

På grattiskort i början när vi precis börjat dejta.

På en kaffesked jag fick på alla hjärtans dag..

På restaurangen när han ställde sig på knä och friade..

I kyrkan när min syster gifte sig.

Häromdagen när han råkade slå sönder en viktig kruka..

Och tusen andra gånger.. =)

• Banana82

häromdagen fick jag världens kärleksföklaring över sms efter att jag varit nojjig och orolig över vårt förhållande. Smset avslutades med "jag älskar dig mer än modo" :_) Han som extrem modo-fan och inte kan tänka sig att missa en match och har alla spelares autografer på en tröja som aldrig tvättas, tja, är inte det en kärleksförklaring så säg.

Inside me, there's a thin woman trying to get out... But I can usuaully shut the bitch up with chocolate!
  • vilda83

min älskling brukar ibland skriva det i paint på datorn o låta ligga kvar så ja ser det när jag kommer hem.. gulligt tycker jag!!!

jag brukar själv smyga ner lappar i hans skor, eller i fillingarna eller någon annanstans i hans resväska, då han reser rätt mycke iom hans hobby.. det är uppskattat...=)

brukar skära ut ur paprikor eller gurka till hans matlåda..

men nu vade ju en fråga om vad HAN gör.. ;)

längtar efter honom nu...

Sandra + Mattias = Lycka
Svar på tråden Romantiskaste sättet/situationen killen sagt "jag älskar dig på"