• Lilltösa

Leverfläck på fotsulan!? Någon som op bort?

Har fått en leverfläck på fotsulan av alla ställen!! Någon här som haft det och som kollat upp? Får väl gå till läkaren efter sommaren, men vill ändå höra om någon vet om man ska oroa sig över det. Tror jämt jag har cancer när jag upptäcker en ny fläck

• Svar på tråden Leverfläck på fotsulan!? Någon som op bort?
  • Some Say Love

Inte under fotsulan men i handen har jag tagit bort 2 st... Läkaren sa att dom väljer nästan alltid att ta bort dem när dom sitter på så utsatta ställen för dom nöts så pass mycket där.

Älska mej för den jag är, inte för den jag borde vara!
  • Lilltösa

Känns så läskigt att ta bort den där, det är ingen leverfläck som sticker ut utan är helt plan med huden.....karvar de lite då eller.....burr....ryser vid tanken!

• HaltaLotta

Tar man alltid bort nya leverfläckar? Näää....? Jag har hur många som helst, har adlrig tagit bort någon.... inte ens såna som är "utstående"....

♥ L o v a - 04 & B e b i s v 33 ♥
  • Lilltösa

Nej men Mrs Bean menade väl att man tar bort sådana som sitter på hand- och fotsulor och andra utsatta ställen.

• Lilltösa

puffar och ser om någon mer har erfarenhet

• SysterBus

Hade en mellan tårna som de tog bort. Men proverna visade inget konstigt. Gå och kolla upp dina prickar om du är orolig. Det går snabbt och lätt att ta bort om det skulle behövas, ingen fara

• W W

jag har en och har haft den i kanske tre-fyra år.. men jag har aldrig ens tänkt på att kolla upp den.. den är också helt platt mot huden precis som din..

Svar på tråden Leverfläck på fotsulan!? Någon som op bort?