• Martha

Barnvagn på Junibacken???

Hejhej

Visst är det väl så att man inte får ta med sig barnvagnen in på junibacken?? Men hur är det då? de har nån slags barnvagnsparkering utan för?  låser man fast vagnen eller är den bevakad?
    nån som blivit av med sin vagn där??

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Svar på tråden Barnvagn på Junibacken???
  • Obehörig

hej!
    var på junibacken i vintras, det är inte riktigt byggt för vagnar där inne så man får nog inte ta med den.
    men man kan låsa fast dom utanför, finns nån typ av "cykelställ" är.

• Aprilia

oj vi som hade tänkt åka dit på onsdag, då skiter vi nog i det, orkar inte bära omkring på min 4-månaders hela dagen........

• Miss Lau

Nej man får inte ta in vagnen. Det finns en barnvagnsparkering utanför där det går att låsa fast vagnen (eget lås krävs, och jag tror att man även kan köpa eller hyra lås på plats).

Vi besöker ofta Junibacken och har väl parkerat vagn där ett 50-tal gånger, olåst, och aldrig blivit av med en vagn.

• Martha
    Miss Lau skrev 2007-07-23 20:37:14 följande:
    Nej man får inte ta in vagnen. Det finns en barnvagnsparkering utanför där det går att låsa fast vagnen (eget lås krävs, och jag tror att man även kan köpa eller hyra lås på plats).Vi besöker ofta Junibacken och har väl parkerat vagn där ett 50-tal gånger, olåst, och aldrig blivit av med en vagn.
    låter bra :)
  • mamma me tre

man får låna bärsele på junibacken .... har vi gjort och det funkar!

• MissLilo

mamma med tre - men vilken sorts sele får man låna???

• SaramedM

MissLilo; när jag var där så var det BB...

• MissLilo

Man kan inte ha enn sulky med in ens?? För känns inte så lockande att ha en bb...min rygg skulle dö...när jag desuton har dottern på ryggen när hon blir trött.

• SaramedM

Nej inga vagnar alls. Samma sak på aquaria

• Martha

Skulle tydligen finnas sjalar å låna oxå..

• mamma me tre

det är inte så stort på junibacken, så det är inte sååå jobbigt att bära dom små. Men visst skulle man velat kunna ta med vagnen, det är ju helt klart bekvämast!

• Miss Lau

Fast det är inte speciellt stort på Junibacken så superjobbigt ärdet inte att bära. Dessutom skulle det nog inte fungera rent praktiskt om man fick ta med vagn in.

• Martha

Jag vet hur det ser ut på junibacken har varit där förut utan mindre barn.... MIn fråga var faktiskt om man vågade lämna barnvagnen utan för, om nån bilvit av med sin vagn eller om det är relatvit säkert...

• Vilmas Mamma

Lås fast vagnen därute, dom säljer lås i receptionen.

*~Vilma & Edvin~*
  • cicci85

Dit skulle jag oxå vilja åka! Är det utomhus eller under tak? Är ju lite regnigt idag, iaf i uppsala...

• Vilmas Mamma

Inomhus!

*~Vilma & Edvin~*
  • bumbi
    Martha skrev 2007-07-27 09:50:23 följande:
    Jag vet hur det ser ut på junibacken har varit där förut utan mindre barn.... MIn fråga var faktiskt om man vågade lämna barnvagnen utan för, om nån bilvit av med sin vagn eller om det är relatvit säkert...
    tror inte att det är så lätt att bli av med vagnen, man låser fast vagnen i en stång som sitter fast i väggen men det är inte alltid det finns ledig plats under tak så ta med regnskydd ifall att

och ang vagn inne på Junibacken så fick man iaf förut gå ut och hämta vagnen om den skulle behövas om bebisen sover, det är ganska så trångt därinne och man kan inte ta med sig vagnen när man åker sagotåget så det är inte alltid så praktiskt med att ha den därinne men jag tror inte att det är helt omöjligt att kanske få ta in den en stund för att bebisen ska sova
    Linn 060306 v.32+6 Emma 040414 v.41+3
Svar på tråden Barnvagn på Junibacken???