• 7578

brun färgade flytningar och har ont underlivet.

Hejsan.
    Är gravid i vecka 6. Har idag på morgonen haft lite klart färgat blod när jag kissade, även när jag torkade kom det lite klart blod, på papperet. Efter några timmar så kom det ej något mera, har ont i underlivet till och från. Har nu under kvällen haft lite små brunfläcksfärgade prickar i trosan. Enligt BM kan det vara missfall eller så har jag bara sköra slemmhinnor som kan blöda. Om någon har haft lika detta kan väl skriva något svar om detta till mig. Mvh 7578

• Svar på tråden brun färgade flytningar och har ont underlivet.
  • AnSo76

Hej

Jag har oxå haft/har bruna flytningar. Men inget blod, bara mörkt brunt. Är i v5. Har haft de i ett par dagar men dock *peppar peppar* verka de har slutat.

Enligt min barnmorska kan de vara som du säger att man är känslig för ex fostret ska fästa bättre osv.
    Har läst här på FL att det e många som har de bruna flytningar i början.

När ja fick mitt ma förragången så började det med bruna flytningar men övergick på ett par timmar till riktigt blod.

Lycka till!!

MA 9/10 - 06 ... Nytt pluss 8/7 - 07 *hoppas bebbe vill stanna nu* *lycklig*
  • wellpapp

är vanligt med bruna flytningar, speciellt i början... men jag kan förstå att du oroar dig! sålänge det itne är kraftiga blödningar eller smärtor kan du nog vara lugn...

håller tummarna på att det går vägen såklart,
    och så får du hålla dig till vul så du med egna ögon kan se att det är okej...

Svar på tråden brun färgade flytningar och har ont underlivet.