• Pokergirl

Gorenje - bra vitvarumärke eller?

Vi har kikat på lite olika inbyggnadsprodukter och jag har fastnat för Gorenje, tycker dom verkar bra. Vill gärna höra av er om ni har några åsikter om märket, positiva och negativa åsikter tack!

• Svar på tråden Gorenje - bra vitvarumärke eller?
  • menilla

Hade en gorenjespis i vår förra lägenhet.
    Var super nöjd med den, inga problem alls. Och snygg var den oxå!

• Pokergirl

menilla: ja, designen är ju riktigt trevlig - dessutom väldigt prisvärda produkter!

• Fru Gustavsson

fick tipset av farsgubben, som arbetar med vitvaror dagarna i ända om att skaffa gorenje, och vi är så nöjda så. (spis)

Älskade Aiden föddes 061122. Välkommen du finaste!♥
  • Pokergirl

Nona75:kul! Tack för infon!

• skåne tjej

Gorenjes nya serie Ora Ito, är grymt snygg! ganska prisvärd ochså.

• Duva

Vi har en rostfri spis och den är snygg och jätte bra.

• Tjoflöjt

Bara positiva erfarenheter!

• tintilar

Bara pos. Riktigt riktigt nöjd med både vitvarans (kyl+frys) kvalité, design, funktion, energisnålhet, tystnad OCH leveransen. Snabbt, enkelt och de kom på pricken den tid vi avtalat att jag skulle ta emot den.

Riktigt bra!

• Pokergirl

Kul att alla är nöjda, nu har jag övertygat gubben om att det blir gorenje! Åh så snyggt det ska bli!

• PinglanGbg

vi köpte en gorenje och det är en kanonbra spis.. inga problem alls. smidig och bra på att hålla temperaturen på plattorna

♥♥♥
  • cocacarro

Måste väl säga att jag inte håller med. Vi har ett kyl/frysskåp från gorenje från -00 som inte alls är bra. Plastluckorna i frysen är sönder, likaså facken i dörren, listen runtom dörren har spruckit och handtaget till kylen har lossnat. Dessutom så får vi köra den på lägsta temperatur för att det inte ska bli varmt nu på sommaren. Längtar verkligen tills nästa år då vi ska renovera och jag slipper detta

• Pokergirl
    cocacarro skrev 2007-08-04 11:18:42 följande:
    Måste väl säga att jag inte håller med. Vi har ett kyl/frysskåp från gorenje från -00 som inte alls är bra. Plastluckorna i frysen är sönder, likaså facken i dörren, listen runtom dörren har spruckit och handtaget till kylen har lossnat. Dessutom så får vi köra den på lägsta temperatur för att det inte ska bli varmt nu på sommaren. Längtar verkligen tills nästa år då vi ska renovera och jag slipper detta
    Ajdå, det lät ju inte så kul!
  • JLS

Haft en spis från Goronje och den var SUPER!!

• Marie IE B

Vi tittade på en del Gorenje-produkter när vi skulle byta alla våra vitvaror i våras. Framför allt för att kedjorna hade dessa produkter till bra paket-pris-erbjudanden på bl a häll och inbyggnadsugn. MEN vad vi blev besvikna när vi kom till affären och tittade. Det kändes så B och så smäckt. Det blev Husqvarna rakt av istället, häll, inbyggnadsugn, fläkt och diskmaskin.

Svar på tråden Gorenje - bra vitvarumärke eller?