• Nalle Puh73

Hur snabbt ska hjälper rinexin?

Har så ont i ena bihålan och har tagit rinexin i eftermiddag och dessutom sprayat med kortisonspray i morse och nu i kväll men det är lika tätt och ont i allafall.
    Hur snabbt ska man märla skillnad med rinexin, tycker oftast jag inte märker så mycket när jag ätit dom utan det slutar med penicillin efter nån dag.
    Känns som det ligger en stor varklump i bihålan som vill ut. Snyter och snyter men det är lika obehagligt iallafall.
    Blir väl att sova sittandes med nässprayen i ena handen och värktabletter i nästaGråter.
    Ska ringa vc i morgonbitti om det är lika ont, tänker inte låta det gå så lång som det gick i höstas då det slutade med dubbel penicillinkur och en massa tårar pga av smärtan.

♥William, kärleken i mitt liv♥. William 07/05-05
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-23 22:44:25:
    Hmm, tror värken från skallen gör att jag inte kan skriva. Rubriken ska naturligtvis vara: Hur snabbt ska rinexin hjälpa.
  • Svar på tråden Hur snabbt ska hjälper rinexin?
  • susye

du ska känna effekt av varje tablett rinexin du tar ganska snabbt, men är man tillräckligt täppt hjälper de ju inte. tar du nån avsvällande nässpray? kortisonsprayet kanske itne kommer in riktigt ananrs o sen tar ju det några dagar innan du känenr effekt av det

Svar på tråden Hur snabbt ska hjälper rinexin?