STORA mysiga Soffor?
Behöver hjälp med att hitta snygga stora och djupa soffor. Riktigt mysiga. =)
Gärna hemsidor.
Behöver hjälp med att hitta snygga stora och djupa soffor. Riktigt mysiga. =)
Gärna hemsidor.
www.korgmobler.se vi har den stora djupa gråa divansoffan. Fast i en annan klädsel
Den är helt underbar
tack. =)
Fler som har tips?
Vi köpte en underbar jättedivan på Chilli i veckan! Dock finns den inte med på hemsidan...
Den var 3 meter lång!!!
Just nu är det rea där med! Den var sänkt från 14000:- till 9000:-!
Skitnöjd!
(Köpte även oljat ekbord med sex skinnstolar samt soffbord där, samt sängar på Ikea och en ny platt-tv.....Ska flytta två eckor innan vi gifter oss, så vi har köpt ett helt nytt hem i princip.. Kul start på äktenskapet...Nytt gemensamt hem med nytt möblemang!)
JustMyself: Så är det lite här med vi ska flytta till nytt *jag har bott i min sambos lägenhet!* å det är då vi ska för första gången börja blanda mitt med hans saker och köpa nya saker. =) ska titta in på Chilli sidan.
Den här har vi beställt fast i mörkgrått. Så jäkla skön att sitta i! 3 meter bred
Vi köpte fotpall till som tillsammans med soffan blir en enda stor fyrkantig myskudde man får plats 5 pers att ligga i
www.folkhemmet.com/belair.pab
Men den här var också grymt skön men för få sittplatser för oss men bättre som "ligg och mys soffa" om det är det man är ute efter.
www.folkhemmet.com/maestro.pab
Båda har extraerbjudande just nu och ligger runt 9-10.000:-
www.ilva.se
vi har en kingston 3 sits...super skön och stor framför allt, man kan lätt ligga två i den.
någon som vet nått mer märke?
...???....
Om du vill ha en stor och skön soffa så ska du köpa en från usa. Vissa möbelaffärer köper hem soffor därifrån. Finns även på tex blocket. Vi har soffor från klaussner som heter safari. Dom är jätte sköna.
angelcry: borde det inte bli super dyrt?
En riktigt stor o skön soffa är Magnum från Bellum:
www.bellus.com/collection.html
Glömde säga att det är en amerikansk modell, Florida tror jag att den heter!
tack för alla tips. Vi kollar upp allt vad vi kan.
Mio har rejäla och goa soffor också. nu orkar jag inte kika på nätet. Men ett par kompisar köpte ett par sådana för ngra vekor sedan. Jättenöjda är de. och vi själva var mkt sugna på de för ett år sedan. I vilket fall..jag vet att de finns kvar
Kan ju säga att Ikeas soffa Ekeskog är väldigt stor och mysig och djup
EnSanna; Har du den?
Tipsar oxå om Magnus från Bellus. Finna att köpa på Em i massor olika tyger och varianter.
3.18 lång. Mjuk och skön och plats för 2 på divanen ;)
Mufflon: Jag hade den till för ett tag sen, vi har för litet vardagsrum för att den ska se bra ut men den var jättehärlig, stor, djup och allmänt mysig Hade jag inte känt att den såg konstigt står ut i förhållande till rummet hade jag aldrig sålt den!!