Tycker ni stödbälte..foglossningsbälte funkar.
Har hemsk ont i bäckenet och fogarna.Har precis beställt ett stödbälte..jag bara undrar om ni tycker det funkar..och hur länge det tar innan man känner förbättring....
Har hemsk ont i bäckenet och fogarna.Har precis beställt ett stödbälte..jag bara undrar om ni tycker det funkar..och hur länge det tar innan man känner förbättring....
Jag hade mycket god nytta av det. Hjälpen kom så fort man satte på det. Dock fanns ingen effekt kvar av det när man tog av det.
Jag tycker mig oxå blir hjälpt av det - speciellt vid längre promenader eller om jag ska sitta längre stunder...
jag är bara i v 10 och fått ett bälte...hoppas verkligen den ska hjälpa
jag tycker det hjälper jättebra, åker upp i magen lite när man sitter men det e skönt när man går
för mig hjälper det ytterst lite, men när det är som värst är det ändå skönt att ha det på. däremot tycker jag det är riktigt oskönt att sitta med det, så det känns väldigt bökigt och "i vägen".
Nepp, för min foglossning sitter på fel ställe.
Jag har ont mellan benen o inte i höfterna, så idag har jag lämnat tillbaka mitt bälte!
jag önskar att mitt hade hjälpt mig, för mig blev det bara värre.
Jag tycker att det hjälper, men nu har jag fått ont i ena höften och det hjäper det inte mot.
Jag har både ont i fogen längst fram och i ryggen. Har bälte och tycker att det hjälper framförallt mot smärtan längst fram, vilket är skönt då inte ens värktabletter hjälper mot det annars.
Men jag sitter inte med bältet, det har aldrig varit så populärt hos den jag har inne i mig
Nej jag tycker inte att det hjälper, tyvärr.
Jag har ont neråt svanken, i skinkorna och höfterna, men hjälper inte ändå. Känner av lite fram oxå, men inte så som bak.
Jag fick ett grått elastiskt bälte när jag väntade dottern och... vad skulle det hjälpa? inte ett skvatt.. antingen är jag felbyggd... däremot fick jag ortopedtekniska sy upp ett speciellt bälte i skinn med en liten platta i bak typ 3 -4 cm bred som löper från höftben till höftben.. smalare läder i fram och så kardborrspänning. DEEET hjälpte kanon. Det gav det stödet som jag behövde. Dock var det lite svårt att få till det så det blev ngra besök på ortopeden innan det blev bra.
Hjälpte fram till v.20, sedan så började det att skava på magen och göra ont där istället...
Förra graviditeten så hjälpte det ganska bra hela tiden.
Det fungerade sådär för mig med fick istället outhärdigt ont i ljumskarna som jag inte haft innan så det hamnade på hyllan fortare än kvickt.
Ja, i början hjälpte det, men inte längre. Nu får jag mera ont av att använda det.
Men, man ska inte använda det jämt!