• Cotton Candy

STOR hink med lock alt forderbehållare till hundmat

Hej hopp

Jag söker en stor hink med lock där man får plats med minst 15 kg hundmat. Hade en från Nutro Choice förrut men locket har gått sönder och nu undrar jag om det går att hitta en liknande hink/foderbehållare. Va använder ni till eran hundmat?

• Svar på tråden STOR hink med lock alt forderbehållare till hundmat
  • snuttP

Nutra Nugets har en foderhållare, vi har snart i butiken. Annars så vet jag inte.

• logg81

Jag köpte en hink på rusta för några år sen... fanns bland hästprylarna då...

• daysi80

En sådan här dasshink, svart med lock funkar ju (inte så snygg men...).
    Annars har ju IKEA diverse tvättunnor med lock som funkar bra (hade till hästfoder förut).

• NeA 84

rusta har för 99:-...iofs är de för hästfoderFundersam, men jag har en sån till kissarnas mat, funkar braSkrattande

• Cotton Candy

Får kolla på Rusta då! TACK för era svar!

• Fighter

Jag köpte en rosfri tunna med lock på Ikea för 99 spänn, ser okej ut också så man behöver inte gömma den.
    Rymmer precis en 15 kgs säck.

• nilla85

när man köper 15kilos säck SKA man bli erbjuden en fodertunna, samt ett såntdär plastmått GRATIS. fråga i djuraffären

• Fighter

Jag köper RC, har köpt 15 kgs säckar en gång i månaden i 4 år, har aldrig blivit erbjuden en tunna.

• Winnertaco
    Fighter skrev 2007-07-24 16:56:30 följande:
    Jag köpte en rosfri tunna med lock på Ikea för 99 spänn, ser okej ut också så man behöver inte gömma den.Rymmer precis en 15 kgs säck.
    Gud, vilket bra förslag, vi har eviga disskussioner om vart denna skitfula tunna med hundmat ska stå Enligt sambon synlig på golvet nära hundskålen, enligt mig inne i förrådet så man slipper se den!
  • Fighter

Ja, precis så tycker jag med.
    Lättare med en tunna som smälter in lite.

Vår står framme i köket, snyggt & smidigt

• grabbmamman linda

Fighter: Måste vara olika affärer då? Vi har jätteofta olika kampanjer i den jag handlar i.. västar kepsar ryggsäckar o fodertunnor.

Svar på tråden STOR hink med lock alt forderbehållare till hundmat