calle555:
Spelade tyvärr inte in samtalet då jag var lite skeptisk när jag gick dit, ångrar det nu!
Detta sa hon bla.
1. Åh, vilket fint nybyggt hus ni har, men jag ser att du känner dig ensam därhemma!
Stämmde jättebra! Maken hade precis byggt färdigt och vi hade väl bott där i ca 7 mån. Huset ligger lite utanför så jag hör grannarna, men kan inte se dem.
2. Ta det lungt, det kommer komma människor som ska bygga ut om ett tag!
Nu ca 2 år efter mitt möte med henne har jag fått 2 grannar som bygger för fullt!
3. Jag ser att du vill köpa ett nytt bord till vardagsrummet, gör inte det för det kommer komma ett till er!
Ca 2 månader senare kom min svärfars fru och frågade om vi ville ha deras för de hade köpt ett nytt.
4. Jag ser att du jobbar med kläder, men du kommer att vara på en annan plats ett tag!
Veckan efter kom min chef och frågade om jag kunde hjälpa till på en annan avdelning.
Sedan så såg hon att jag låg i en ekonomisk tvist med min biologiska far som jag inte träffat på över 10 år.
Sen så fick jag ställa en fråga med: Kommer det att ordna sig för min syster? Hennes svar blev: Sluta oroa dig, hon kommer att träffa nån snart!
Mycket riktigt, min syster träffade en helt underbar kille och de gifte sig redan efter 1 år!
Sen sa hon så mycket mer och det enda som inte inträffat ännu är att vi kommer att få 3 barn, har 2st nu och fler är inte planerade.