• Anonym (sms-virgin)

Hjälp att börja skriva sexiga sms till min pojkvän!!!

Asch jag vet inte under vilket ämne detta kommer men jag provar Leksaker o Hjälpmedel.

Ngn som kan detta, och hur ska man börja?
    Min kille är jättebra o erfaren om detta men jag har aldig skrivit några sånna sms, och vet inte vad jag ska skriva tbx när han skiver till mig... Men tycker det vore kul att kunna. Hjälp!

• Svar på tråden Hjälp att börja skriva sexiga sms till min pojkvän!!!
  • Anonym (Pirr)

Vad skriver han till dig då? Du kan skriva att du tänker på honom, att du önskar att han vore hos dig nu och vad ni skulle göra om han var det. Att du blir upphetsad av att tänka på honom och dig tillsammans när ni tex smeker varandra. Kan se ut tex så här: Älskling..sitter här och tänker på dig och önskar du vore här...då skulle jag smeka din härliga kropp från topp till tå och kyssa dina mjuka läppar. Eller: Du gör mig så otroligt sugen och jag vill inget mer än att ha dig här nu...vill kyssa och smeka dig, ha dig nära och ha dig i mig.

Låt fantasin flöda och skriv precis vad du tänker och känner!!

• Anonym

En bild säger mer än tusen ord.

Så varför inte börja med ett mms istället? Dom flesta telefoner har så man köra fördröjning på kameran. Sätt den på en stol jämte sängen. Inte en utmanande sexig ställning och fota. Skicka bilden med en kort kommentar "väntar på dig" eller liknande.

Brukar både få och skicka såna bilder till tjejen.

• Anonym (sms-virgin)
    Anonym skrev 2007-07-25 17:09:40 följande:
    En bild säger mer än tusen ord.Så varför inte börja med ett mms istället? Dom flesta telefoner har så man köra fördröjning på kameran. Sätt den på en stol jämte sängen. Inte en utmanande sexig ställning och fota. Skicka bilden med en kort kommentar "väntar på dig" eller liknande. Brukar både få och skicka såna bilder till tjejen.
    det går inte att mms:a till utlandet
  • Anonym (x)

vad gillar han? mjuksex, hård??....kinky??
    anpassa sedan smsen efter det.......tex om han gillar lite mjukare tag i sängen så kör en mer erotisk stil....och om han gillar kinky och hårdare tag så skriv tex: "ser din hårda ådriga kuk framför mig, vill ha den i min våta varma fitta nu.....känna hur du fyller upp varje del av mig....osv osv osv......

• Anonym

Kan du inte skicka mms till hans telefon så kan du skicka det som mms till hans mailadress. Borde ge samma effekt

Ett tips bara. Skicka en hint om att han inte ska öppna mms/mailet när släkten står bredvdid skärmen

• Anonym

Jag skickade en närbild på min styva bröstvårta och skrev att jag ville ha hans läppar där när vi sågs nästa gång.

• Mono

Jag brukar hitta på historier där vi har sex. Ibland känner vi varandra, men oftast inte. Det blir lite främlingssex. Typ på nattåget till Stockholm, skogspromenad. Jag brukar skriva hur han tar på mig, hur jag kysser honom och var jag gör det...låt fantasin flöda! När man väl kommit över första spärren är det hur sexigt som helst!

Svar på tråden Hjälp att börja skriva sexiga sms till min pojkvän!!!