• anja1661

skillnad på brio race o sitty?

ja som rubriken lyder....vad e egentligen skillnaden???

• Svar på tråden skillnad på brio race o sitty?
  • Razzla

sittyn är en sittvagn och går inte att fälla helt. Racern kan du fälla helt och den är dessutom större och mer lik en "vanlig" vagn

Om jag kunde skulle jag ta en del av din sorg och sprida den i vinden.
  • leyley

det är ju inte fullt ryggläge på Racern, men halvt..
    På sittyn kan man nog inte fälla ner nå alls nästan..

racern har iaf sele
    Och Racern har sånt här "handtag" som man kan välja nivå på själv, om man är kort eller lång.. vet att det heter annat än handtag men kommer inte på

♥ Vilde William är min älskis♥ alw.bilddagboken.se
  • Lill Tjoffis

har jut köpt en sitty och den har sele! Bara runt midjan men ändå... Tror inte de får sälja barnvagnar utan sele längre...

♥ Elis o6o9o1 ♥
  • anja1661

så man kan inte fälla ryggen alls på sittyn??

har en 11månaders som som ska ha vagnen så den måste gå att fälla.
    visst funkar väl ståbräda till de båda??

• Lill Tjoffis

Jag funderade också på skillnaden mellan dessa vagnar. Eftersom min son inte är ett år än fick jag det förklarat för mig såhär:

En brio race kan helt ersätta min Emmaljunga city cross som jag har nu eftersom den har fullt sovläge.

Brio sittyn kräver att jag har kvar min "gamla" vagn ett tag till för den har bara ett viloläge. (det är inte alls mycket man kan luta den bakåt faktiskt) Men sittyn är då ett bra komplement.

Jag valde sittyn mest för att jag fick den för ett så bra pris. Var väldigt sugen på racen egentligen. Är dock nöjd med vagnen och tror att den kommer att bli ännu bäättre när han blir äldre.

♥ Elis o6o9o1 ♥
  • anja1661

tack för länken! nu har jag bestämt mig helt! det blir en race!!
    må¨ste ju ha liggläge i den då killen bara e 11månader och de flesta ajg pratat med verkar tycka bäst om den. den fyller nog de flesta av våra krav på vagn för tillfället!

tack för all hjälp! (vad skulle man göra utan fl?)

• Tinuskan

Hej
    Köpte race i förrgår, valde mellan den å sitty.
    Racen e mycket mindre än en "vanlig" men har ändå den "stora" vagnens finesser.
    Sittyn e enkel, på alla sätt, i vikt och i anv.

Jag ville ha sufflet på sittyn kostade 300 kr, då va inte skillande i pris så stor på sitty och race.

Race e en dyrare sulky, "man får det man betalar för"

Jo min tjej e 14 mån

Svar på tråden skillnad på brio race o sitty?