• Anonym (orolig)

Hjälp!!! min ena inre blygdläpp har svullnat som fan efter sex!!!!

Hur kommer detta sig? Det gör inte ont men jag blir rädd.

Mannen o jag hade lite penetrering. han tillfredställde mig ett par gånger med händerna och efteråt så kände jag något som typ "skavde" mellan benen. när jag tittar så har min högra inre blygdläpp svullnat upp och hänger över de yttre blygdläpparna vilket den aldrig brukar göra.

Är det farligt? vad ska jag göra? hur kommer detta sig?

• Svar på tråden Hjälp!!! min ena inre blygdläpp har svullnat som fan efter sex!!!!
  • Anonym

Det kommer gå ner. Antagligen så har den kommit lite i kläm. Fyllts med blod. Så om några timmar så kommer den var tb om du inte pillar och anväder par byxer som ger lite andrum där nere

• Anonym (orolig)

har satt på mig ett par mjukisbrallor fast i shorts så att säga Utan trosor så det får lufta tänkte jag.

Blev så rädd. har aldrig varit med om detta förut. men som sagt, ja den kan ju ha kommit i kläm

• PrincessOfIce

Så har jag fått det när det har råkat komma hårstrån med in så att säga.. Ibland kan det kännas obehagligt..
    det lägger sig rätt snart ska du se..

• Anonym (orolig)

ok

Är ni fler som brukar få så eller? Nu har det gått nästan 2 timmar och det är ingen skillnad... har liksom inte lagt sig, kanske jag som är orolig och därmed otålig

• Anonym (orolig)

lägga is på eller?

• Chilli Stardust

Kanske kan vara en svamp infektion?

• lollisen

jag fick så en gån efter samlag och typ sprang till gyn i den stad jag bodde i då.. livrädd jue!
    Men de sa att det kan bli så när man tex cyklar eller har sex, kan bero på svampinfektion.
    Ställ dig i duschen och spola svalt vatten, eller lägg lite is i en handduk och lägg på en stund, men förfrys inte hela underlivet nu bara.. Jag fick dessa råd av gyn då, det funkade..

• Anonym (orolig)

haha tack för era råd! Ni är super! svullnaden hra lagt sig och jag har ingen panik längre! *puh*

Svar på tråden Hjälp!!! min ena inre blygdläpp har svullnat som fan efter sex!!!!