En stor badbalja
var hittar man den? vi ska flytta till en lägenhet och där finns bara dusch,min son älskar att bada men behöver en stor balja!
var hittar man den? vi ska flytta till en lägenhet och där finns bara dusch,min son älskar att bada men behöver en stor balja!
Kolla på IKEA..
Har också problem med badbaljan min son älskar att bada men han e för stor för badbaljan han kan inte ens sträcka ut benen.. Har inte hittat någon stor bad balja nånstans =( Som tur är flyttar vi nu till en annan lägenhet om 4v o där finns de badkar. Har själv letat efter stord balja men hittar de heller ingenstans =/
Oj det finns kanske inte så stora baljor. Min dotter är 2 år och ännu funkar Ikeas balja. Kanske en uppblåsbar liten pool funkar? Vi har en sån på altanen, Elin älskar att bada i den.
Vi köpte vår badbalja i Ullared, den är jättestor!!
Min son e bara 4 månader o får ändå inte plats.. Lite lustigt tycker jag att de är så små. Inte roligt för barnet att bara bli "tvättad" o sen få komma upp.
Vi köpte våran på barnenshus.. stor så d räcker. Leo vill bara sitta en stund medans hans plaskar så att hans hår blir blött. Sen vill han stå upp o dricka vatten från kranen hela tiden. Vi har våran balja i badkaret. Känns bättre att han ramlar o slår sig i den kanten än i badkarskanten.
Vi köpte en stor plastbalja på Bauhaus. Alltså ingen speciell "badbalja" utan en vanlig "plastbalja", vad som nu är skillnaden?