• Sante

En stor badbalja

var hittar man den? vi ska flytta till en lägenhet och där finns bara dusch,min son älskar att bada men behöver en stor balja!

• Svar på tråden En stor badbalja
  • Lokesmamma

Har också problem med badbaljan min son älskar att bada men han e för stor för badbaljan han kan inte ens sträcka ut benen.. Har inte hittat någon stor bad balja nånstans =( Som tur är flyttar vi nu till en annan lägenhet om 4v o där finns de badkar. Har själv letat efter stord balja men hittar de heller ingenstans =/

• Evangeline72

Oj det finns kanske inte så stora baljor. Min dotter är 2 år och ännu funkar Ikeas balja. Kanske en uppblåsbar liten pool funkar? Vi har en sån på altanen, Elin älskar att bada i den.

• Savannah73

Vi köpte vår badbalja i Ullared, den är jättestor!!

• Lokesmamma

Min son e bara 4 månader o får ändå inte plats.. Lite lustigt tycker jag att de är så små. Inte roligt för barnet att bara bli "tvättad" o sen få komma upp.

• Frostizz

Vi köpte våran på barnenshus.. stor så d räcker. Leo vill bara sitta en stund medans hans plaskar så att hans hår blir blött. Sen vill han stå upp o dricka vatten från kranen hela tiden. Vi har våran balja i badkaret. Känns bättre att han ramlar o slår sig i den kanten än i badkarskanten.

• Miss Lau

Vi köpte en stor plastbalja på Bauhaus. Alltså ingen speciell "badbalja" utan en vanlig "plastbalja", vad som nu är skillnaden?

Svar på tråden En stor badbalja