• Anonym (SLEM!)

Ägglossning? Skynda att svara!

Jag var på toaletten för femton minuter sedan och då hade jag genomskinliga flytningar när jag torkade mig i muffen. Är det ecken på ägglossning?! Jag ska skynda mig att pippa så kanske det tar sig ikväll!

TJOHOO!!!!!!!!!

• Svar på tråden Ägglossning? Skynda att svara!
  • Skusan

Ja det kan vara tecken på äl, beroende på var i menscykeln du befinner dig.

• Momsie

Nja, enligt Billing-metoden är de snarare lite vita och framför allt, trådiga, klara tyder inte på ÄL.

• Anonym

äl flytnigar kan man ha i par dagar. Flytningen skall man kunna dra ut så den bildar som en tråd mellan tummen och pekfingret. lycka till

• Anonym

Ja genomskinliga flytningar kan vara tecken på ägglossning.

• Majsan81

vänta nu... Nu blir jag nyfiken här

Jag trodde att de vita var typ att ÄL är på G och de genomskinliga var typ "vanliga". Har ätit så mycket piller så jag har ingen koll längre

• Majsan81

Med piller menar jag givetvis preventivmedel

• Anonym (SLEM!)

Det var så geggigt nere i muffen så trådarna blev en decimeter långa när man torkade sig!

HAHA! Ja, här på FL är man inte rädd för att berätta om sina diverse geggamojor inte!

Nu blir det pippa av!

Anonym skrev 2007-07-25 22:48:38 följande:
    äl flytnigar kan man ha i par dagar. Flytningen skall man kunna dra ut så den bildar som en tråd mellan tummen och pekfingret. lycka till
  • Anonym (SLEM!)

Jag har aldrig vita flytningar.

Momsie skrev 2007-07-25 22:47:28 följande:
    Nja, enligt Billing-metoden är de snarare lite vita och framför allt, trådiga, klara tyder inte på ÄL.
  • Anonym (SLEM!)

Mellan dag 10 och 12! Den första blödningen var inte så stark så jag vet inte om jag ska räkna därifrån eller när det började ordentligt.

Skusan skrev 2007-07-25 22:47:17 följande:
    Ja det kan vara tecken på äl, beroende på var i menscykeln du befinner dig.
  • Anonym (SLEM!)

God natt och pipp, pipp!

Svar på tråden Ägglossning? Skynda att svara!