Kolmården. Räcker en dag??
Eller "måste" man vara där i två dagar? Barnen är 3,5 och 2.
Eller "måste" man vara där i två dagar? Barnen är 3,5 och 2.
Jag tycker att det räcker gott och väl med en dag. Så stort är det inte men för barnen vet jag ej.
Nä, man måste inte vara där 2 dagar. Vi har alltid varit där 1 dag och det räcker gott. Man får se till att vara där när de öppnar så hinner man ev t o m med safariparken med bilen efteråt om man vill det.
Vi var där i fredags och det räckte gott och väl med 1 dag och det var även mkt besökare den dagen ,men det gick smidigt ändå! mina barn är 5 år och 3½
Vi var där förra året och jag tyckte att en dag var lagom. Safariparken är en klar favorit! Djuren kommer riktigt riktigt nära när man kör med bilen, barnen gillade det jättemycket!
Jag var där i torsdags förra veckan med min son som är nyss fyllda två. Tycker gott och väl att det räcker med en dag och sonen verkade mer än nöjd när vi åkte hem på kvällen.
En dag, vi skippar safariparken (!), brukar ta för mycket tid och vi har tyckt att det är överreklamerat... Delfinariet och Tropicariumet (utanför) får man absolut inte glömma...
Om man har äldre barn (>7 år) så skulle jag spendera en del av den andra dagen i "gamla Linköping" istället... Besök Cloetta-boden och expriment magasinet där
Med mindre barn (som du har), räcker det med en dag. Men jag som har större går det nästan åt 2 dagar. Det finns mycket att göra o hinna med när de e lite större tycker iaf jag!