Julklapp och födelsepresent till 3 åring
Tips mottages tacksamt på julklappar och födelsepresenter till en flicka på 3 år.
Och ja ... jag vet att det är långt till jul men tips är aldrig för tidigt att få
Tips mottages tacksamt på julklappar och födelsepresenter till en flicka på 3 år.
Och ja ... jag vet att det är långt till jul men tips är aldrig för tidigt att få
Det bästa våran son fått är en springcykel! Den är suverän, som en cykel men utan trampor. Tror den kostar 400:- i en leksaksaffär.
Tack för tipset. Sitter man på den eller är det en sparkcykel?
Man sitter på den.. titta på www.springcykel.se de utvecklar en otrolig balans och kommer då inte behöva några stödhjul när de ska börja med "vanlig" cykel.
Min stora son cyklade själv när han var 3år och 2månader. Då hade han haft springcykel sen han var 2,5år.
min länk fungerar inte just nu.. titta på den här istället.
www.skojhoj.se/
Är det ingen som fått present när de fyllde 3?
dockvagn,dockskåp,doktorsväska,pussel,enkela spel
Memory, trehjuling, bondgård med djur, kritor och målarbok, lera, drake, piratbåt, utklädningskläder, bok, dvd... sen gillar min dotter hattar av alla de slag så några nya huvudbonader blev det med!
Ha så skoj!
HAr en dotter på 2½. Hon blir 3 i december.
Hon ska få kritor och färg och lera bla i julklapp.
Hon älskar att klä ut sig, skogalen och väskgalen.
Köp dessa tre saker och du möts av glädjetjutt från henne.
Leker med dockor och matar, badar. åker vagn mm. Skuara golvert med sin egen mopp när jag gör det, och dammsuger med sin egen dammsugare när jag dammsuger. GIllar att stå i sitt kök och diska och laga mat.
Doktorväksa har hon haft sen hon var 2 och den hänger med den överallt den oxå. Pussle e uppskattat oxå.
Sen sak vi köpa my little pony och mumin filmer när hon fyller år till henne.
Vår dotter önskar sig:
Dockvagn
Docksäng
Färger
Ritpapper
Hårspännen och band
Spel (gärna med Nalle Puh)
Vi har köpt ett memory här som är väldigt populärt.
Prinsessklänning
Docka typ babyborn
Tillbehör till docka
Spis med tillbehör
Eller varför inte bilar, bilbana, tågbana osv.?
TS - vad för slags flicka är hon??
VAd illar hon???
Jag har försökt få dotern attt gilla bilar och sånt, men hon nobabde det och valde allt det typiska flickia ist.
HAr en son på 1½ som gillar städgrejerna + bilar. Inget annat duger för han.
- Duplo (finna ju massor av olika serier med djurpark, cirkus, slott, pirat mm)
Tack för alla tips.
Dottern fyller 3 13/1 så det är lite tid och fundera men tips är det aldrig för tidigt för
På listan står hittills bob, matstol, säng och kläder till dockan och spel.
Tänkte puffa upp lite så det trillar in fler tips.
Min tös fyller 3 den 26 september, hon önskar sig en leksaksdator från fisher price som man kan lära sig siffror o bokstäver. Hon är helt galen i datorer och telefoner. Sen har vi funderat på dockskåp för hon tycker om smått pill.
Beror lite på va hon gillar att leka med...men skulle nog tipsa på docka,dockhus,barbie,my litte ponney...spel..målarsaker princess saker om hon gillar det.
Köksgrejerna och dockorna är populära.
I somras köpte jag plast pärlor och bricka och det är det roligaste just nu.
Annars är det absolut roligaste att åka traktor med pappa, vara hos fåren och rida på hästarna. Får väl bli en egen ponny och en egen riktig traktor förstår jag Nej vi tänkte vänta några år med ponnyn faktiskt. Traktorer och bilar har hon redan som hon leker med i perioder.
På listan står hittills bob, matstol, säng och kläder till dockan och spel. Kan även lägga till saccosäck tänkte jag. Och så kommer det att bli kläder och böcker. Det brukar vara stående önskningar åtminstone från mig